@Synactix: Proč je to hnus. Vývoj hry vypadá asi tak, že různí lidé dělají na hře v různou dobu. Jakmile mají svoji práci hotovou, pokračují na tvorbě DLC. Jakmile je hra hotová, DLC dodělávají poslední členové týmu. DLC je extra obsah. O nic nejsi okraden, je to něco navíc. hceš něco navíc=zaplať. U RE7 se o season passu mluvilo dlouho dopředu a nabídne toho opravdu hodně. Kdo je fanoušek dávno ho má. Kdo nemá a základ ho bavil, má příležitost si nakoupit dle libosti. Tady to dává smysl.
Já se považuji za dost skeptického hráče, ale sakra, Wildlands mi sedly až hanba. Je to pro mě skvělá zábava především!!!! v single-playeru. I kooperace je fajn, jen jsem asi neměl zatím štěstí na partu. Nicméně Ubisoft game downgrade se tentokrát nekoná a je opravdu moc příjemné jarní překvápko. A o mikrotransakcích čtu až teď prvně.
7:06-Nepřátelský voják, který se jen vyděšeně schovává a nestřílí. Další se jen potácí bojištěm a je ochromený ze střelby. To se u AI moc nevidí. Dobrá práce, Dice.
Netušíte někdo, zda-li se jedná o standalone datadisk/DLC/whatever? Když vychází i diskově, tak by i mohlo, ale zase na tak obří hru s otevřeným světem to asi není reálné.
@Tataboj: Je to jak s iPhonem. Když to lidi za tu cenu koupí, tak proč to nedát za 30 EUR místo za 10. (A to si myslím, že je iPhone senzační kus HW, ale za příšerně nadstřelenou cenu. Lidi to prostě koupí i tak. Naopak iPad je dle mého názoru stejně výborný HW, ale s naprosto rozumnou cenovkou. Ale to už jsem odbočil.)
@salvator2.0: Ale Daylight nebyl nízkorozpočtový titul a běžel na nejnovější verzi Unreal Enginu. Přesto zklamal na všech frontách. Ony i ty nízkorozpočtové tituly umí strašit. První Slender dokázal děsit poměrně slušně, i když po chvíli to kouzlo vyprchalo, to je fakt.
Co takhle zmínit, proč jedny z nejhorších let's play z posledního roku na hrej byly zrovna 2 hororové kousky- Rake a Daylight? Neumí se tvůrci porvat s atmosférou? Nebo už jsou hráči unaveni z neustálého opakování prostředí (Asylum, temný les) a herních prvků (převrácené kolečkové křeslo, jumpscares)? Stálo by to za zamyšlení.
C&P byla dobrá hra. Dost jiná, než běžná produkce pro konzole. Řešení na gauči ve dvou a dohadování se o tom, kdo, co a jak udělal nemělo chybu. Coop bez coopu. .-)