TGA sledovalo dvojnásob diváků
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka TGA sledovalo dvojnásob diváků

TGA sledovalo dvojnásob diváků

David Plecháček

David Plecháček

11
Reklama

The Game Awards nejsou videoherní Oscaři, koncepce Geoffa Keighleyho je poněkud odlišná. Show staví kromě vyhlašování výherců i na množství odhalených titulů a trailerů. Je jedno, jestli jste byli zklamaní nebo naopak příjemně překvapení, nicméně pokud máte názor, zřejmě jste show sledovali. A nebyli jste jediní, podobných hráčů přibývá.

Autoři celé akce totiž před několika hodinami vydali své oficiální vyjádření, v němž kromě poděkování stojí i několik zajímavých údajů. TGA je rok od roku populárnější herní akcí, čemuž odpovídá sledovanost přenosů. Zatímco loni si k videoherním cenám našlo cestu přes 11 milionů hráčů, letos se číslo více než zdvojnásobilo. The Game Awards oslovilo až 26 milionů diváků po celém světě.

Úctyhodný výkon, uvážíme-li, že před dvě lety dosáhla sledovanost jen čtyřech milionů diváků. Procentuálně tak meziroční nárůst nebyl tak markantní, jako mezi lety 2016 a 2017, letošek v absolutních číslech nechává ale oba ročníky daleko za sebou. I díky YouTube a Twitchi – na druhé jmenované platformě totiž až 3300 autorů přes tento kanál přenášelo vysílání dále ke svým divákům.

Ostatně na Twitchi je letošní The Game Awards jedním z nejsledovanějších živých přenosů do tohoto data, a svá čísla Keighley a jeho tým zdvojnásobil i na YouTube. Ostatně zájem o TGA byl vyšší i při samotném hlasování, jehož se zúčastnilo přibližně o polovinu více hráčů.

„I po pěti letech je úžasné sledovat The Game Awards, jak stále roste, a to jak na domácí scéně, tak v zahraničí. Tyto výsledky ještě více dokazují, že náš digitalizovaný a netříštivý přístup sdílení naší show na více než pětačtyřiceti videoplatformách přináší výsledky a je správný, nehledě na to, že jím zvyšujeme zájem a vášeň pro videohry obecně,“ říká Keighley v tiskové zprávě. Nezbývá než popřát i další úspěšné roky.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama