Tencent oživuje Delta Force. První ukázka připomíná Černý jestřáb sestřelen
i Zdroj: TiMi Studio Group / Tencent
Novinka Tencent oživuje Delta Force. První ukázka připomíná Černý jestřáb sestřelen

Tencent oživuje Delta Force. První ukázka připomíná Černý jestřáb sestřelen

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

19. 8. 2023 07:15

Vojenská série Delta Force, u níž vývojáři ze studia NovaLogic vydali za dobu let 1998–2009 celkem osm velkých her a jedno rozšíření, znovu ožije. Naposledy jsme o sérii slyšeli v roce 2016, kdy THQ Nordic převzalo NovaLogic a všechny jeho hry, které si vzalo pod svůj dohled. O sedm let později se značka konečně vrací. Jedná se o zbrusu novou hrou Delta Force, kterou vyvíjí dceřiná společnost Tencentu TiMi Studio Group a jež bude určena pro PC, konzole a mobily.

Reklama

  • Tencent skrze svou dceřinou společnost TiMi oznámil nové Delta Force
  • Hra si vezme příklad ze snímku Černý jestřáb sestřelen a zahrne jak příběhovou, tak i multiplayerovou část
  • Na hře se podíleli i skuteční armádní specialisté
  • Vyjde na PC, konzole a mobily

Nová hra, která bude příští týden plnohodnotně představena na Gamescomu, bude mít dvě hlavní části. První bude tradiční singleplayerová kampaň, jež se opře o film Ridleyho Scotta Černý jestřáb sestřelen, a následně zde bude i rozsáhlé PvP coby forma multiplayeru.

Pro IGN obě tyto věci potvrdil producent hry Shadow Guo, který současně lákal i na autentické i filmové bitvy. Nad rámec toho uvedl, že se „designéři [jeho studia] tvoří strhující bojiště pro více hráčů, které by umožnilo ještě větší PvP než předchozí limit 32 hráčů. Aby vytvořili velkolepou atmosféru bojů na zemi, na moři i ve vzduchu, navrhli různé způsoby zapojení a mapy, které integrují rozmanité terénní prvky, jako jsou vertikální výškové rozdíly a jeskyně, a také různé trasy vozidel.“

Když Guo takto uvádí, že by ve hře byla vozidla, není tomu náhodou. Hráči budou mít skutečně ve hře k dispozici i různou vojenskou techniku, včetně útočných vozů osazených kulomety, vrtulníků, obrněných vozidel, útočných člunů, terénních vozidel, džípů, stíhaček nebo dronů. 

Guo dále zmiňuje, že důležitá byla ale i míra detailu, která byla vetkána kampani. Během přípravy hry a specificky její příběhové části prý jeho tým kolega dokola analyzoval různá zákoutí filmu i jeho vlastní předlohy (bitva o Mogadišo), kdy výsledkem je prý autentický zážitek, jenž vystihuje podstatu celé události.

Při popisu tónu a atmosféry pak Guo pro IGN uvedl, že cílem je zachovat více historicky akurátní esenci první hry a zároveň jí dodat příchuť blízké budoucnosti – a to z uměleckého i z příběhového hlediska. 

Aby toho dosáhli, vývojáři prý přichystali dějovou linii s různými realistickými motivy, kdy i pro tvorbu postav jsme použili skutečné herce. Pro vytvoření 3D prostředí zase využili metod skenu reálného prostředí (fotogrammetrii), načež taktické přesunu vojáků zachytili přímo od vojenských profesionálů, kdy o radu požádali i bývalé příslušníky speciálních jednotek.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama