takticke-rpg-hammer-sickle-vyjde-v-evrope-az-pristi-rok
Novinka Taktické RPG Hammer & Sickle vyjde v Evropě až příští rok

Taktické RPG Hammer & Sickle vyjde v Evropě až příští rok

sleepless.

sleepless.

Reklama

Dle informací z počátku listopadu už je taktické RPG Hammer & Sickle hotové, ale než se objeví v evropských obchodech, tak to bude ještě chvilku trvat, přinejmenším 3 měsíce. V USA přitom hra vyjde už počátkem prosince.

Ti co si nenechají hru v prosinci dovézt z USA tedy bohužel přes vánoce Hammer & Sickle hrát nebudou. Navíc si počkají až do 24. února, kdy vyjde anglická verze v Evropě díky spolupráci společností CDV a KOCH Media. Nezbývá tedy nic jiného než import, nebo čekání.Hammer & Sickle je titul zasazený do stejného světa jako hry v řadě Silent Storm. Příběh se odehrává v britsko-americké části okupovaného Německa na jaře roku 1949. Hráč přebírá roli sovětského tajného agenta, který se nachází uprostřed narůstajícího konfliktu tajných služeb západních mocností a Sovětského Svazu. Hráč je postaven před řadu obtížných úkolů a rozhodnutí, musí se proplétat složitou sítí intrik a na tom jak se v klíčových okamžicích rozhodne, nebo jak bude řešit napjaté situace závisí další osud celého světa. Buď se situace uklidní a konečně nastane mír, nebo se všechno zvrhne a celá planeta se ponoří do 3. světové války.Hammer & Sickle je mix RPG a tahové strategie, který hráči nabízí širokou paletu možných řešení všech situací, což je možné hlavně díky kompletně zničitelnému hernímu prostředí, otevřené struktuře misí a nelineární příběhové linii.Mezi hlavní prvky Hammer & Sickle patří výše zmiňovaný nelineární příběh plný dramatických situací, obtížných taktický soubojů a důležitých rozhodnutí a uvěřitelné postavy s vlastní minulostí i povahou, jež se projeví zejména v odlišném řešení bojových situací. K dispozici je přes 90 podle skutečnosti vytvořených zbraní a vojenského i špiónského vybavení. Podstatným prvkem je velká míra volnosti v řešení situací v boji i mimo něj, kdy o dalším vývoji událostí rozhoduje například i obyčejný tón hlasu při konverzaci s důležitou postavou. Stejný dopad může mít chování k důležitým osobám, přičemž nevhodné rozhodnutí může v extrémním případě vést až k eskalaci 3. světové války. Ve hře je stejně jako ve skutečnosti třeba za věci platit. Chce-li hráč najmout žoldáka, získat důležitou informaci, nové zbraně, nebo střelivo, musí za to zaplatit.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama