Take-Two pomýšlí i na filmový průmysl
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Take-Two pomýšlí i na filmový průmysl

Take-Two pomýšlí i na filmový průmysl

Pavel Makal

Pavel Makal

2
Reklama

Filmové adaptace her prožily v uplynulém roce podivuhodnou renesanci. Do kin zamířil Warcraft, Angry Birds, Ratchet  & Clank nebo Assassin’s Creed. Konečně byl dokončen filnální scénář pro Uncharted a dozvěděli jsme se o přípravě několika dalších filmů, jako je třeba adaptace The Division. Filmová jízda ovšem nekončí, již nyní je v kinech poslední díl ságy Resident Evil, pilně se pracuje na novém Tomb Raideru a aby toho nebylo málo, do filmové branže chce proniknout i vydavatelská společnost Take-Two Interactive.

Serveru MCV to sdělil výkonný ředitel firmy Strauss Zelnick. Uvedl, že si firma licencovala několik svých IP i pro film, zatím se ale nesdělil žádné podrobnosti. Už v roce 2013 navíc prohlásil, že převod herních titulů na filmové plátno je značně riskantním podnikem, který může image značky nenávratně poškodit.

V rozhovoru pro MCV Zelnick také upřesnil, že Take-Two nehodlá vytvářet filmy či televizní seriály na vlastní pěst a nebude do podobných projektů investovat. Společnost je však ochotna licence pronajímat, tedy za předpokladu, že bude mít nad filmovým či televizním projektem kreativní dozor. Zelnick dodává, že ačkoli se firma snaží udržet si otevřenou mysl, pověst filmů podle her je přinejmenším rozporuplná.

Můžeme si připomenout, jaké značky má Take-Two, mateřská společnost Rockstar Games a 2K Games, k dispozici. Kromě obligátního Grand Theft Auta a westernového trháku Red Dead Redemption se jedná například o sérii Bioshock, jejíž adaptace byla na stole již před lety a zhostit se jí měl režisér Gore Verbinski, režisér filmové série Kruh, který aktuálně do přinesl snímek Lék na Život. Jsou tu ale například také Borderlands, XCOM nebo Mafia. Jakou z těchto značek byste na stříbrném plátně viděli nejraději? Nebo je pro vás Assassin’s Creed natolik odstrašujícím příkladem, že jste už nad herními filmy zlomili hůl? Dejte nám vědět v komentářích.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama