Zpět na článek

Diskuze: System Shock remake bude, možná i trojka

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
13. 11. 2015 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JCDenton: @Corvus von Corax: Přesně tak, System Shock miluju z Half-life jsem nikdy odvařenej nebyl. Jednak teda vůbec nevim o co v HL2 šlo - pokud si to člověk nevyhledá na internetu není absolutně jasné, co se stalo po jedničce, hra na to prostě dlabe, aby vás nějak uvedla do příběhu. Vystoupíte z vlaku a za 5 minut už všechny mydlíte pohrabáčem (pardon páčidlem). Gordon Freeman je pro mne zcela nepochopitelně vyzdvihovanej do nebes - je teda pravda, že umí šplhat po žebříku jen za pomoci nohou, což nějakej ačívment, ale jinak nevim. Neříkám, že HL2 neni dobrá jízda, ale v mém příběhu, co jsem si udělal v hlavě je Gordon psychopat, kterej každýho, kdo se v HL2 pohne lískne pohrabáčem (ta animace když někoho ubíjíte k smrti je prostě strašně vtipná). Dodnes sem nepochopil ve své době superdlouhé a časté loadingy. Jinak Kudos pro Half-Life1/2 za to že to spustí i lepší kalkulačka. Source2 je na tohle magor a nebýt Fox engine, prohlásil bych ho za nej. engine fšech dob. Portal 2 dohrán na Pentium 733 1Gb RAM, grafická karta z kancelářského počítače Geforce 7300 LE.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JCDenton: System Shock, pokud vím, nikdy nebyl masovka na rozdíl od Half Life. Druhá věc je, že druhý díl už moc inovativní nebyl a oproti prvnímu mu i dost věcí chybělo. Systém dovedností (ač měl pár světlých momentů) spíš hráče vytrhával z hlubin atmosféry nutností kalkulovat se zkušenostními body než že by na něm hra stála. Kdyby to netáhla nahoru skvělá Shodan, skončil by lehce nad průměrem. Trojku ale určitě beru všemi deseti, pokud bude aspoň na úrovni dvojky. Hlavně z atmosférického hlediska.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
12. 11. 2015 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

System Shock 3? Splněný sen. Pokud dopadne jako jednička a dvojka... ale mám velký strach. Museli by se toho ujmout opravdu pamětníci a srdíčkáři :) System Shock je hra, která NIKDY nechybí na mém hard disku. Ať už jsem vystřídal PC nebo noťasy a opět se vrátil k PC, vždy jsem měl a mám na HDD System Shock a Planescape: Tormet s Falloutem 1 a 2...

JCDenton
JCDenton
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj, bylo by to super, ale raději se netěším. Popravdě pro mě, je otázka System Shocku 3 daleko zásadnější, než otázka Half-life 3. Kvalita, atmosféra, míra inovace, vše je myslím výraznější, než v Half-Lifu, ale přecijen SS3 není tak očekávána jako HL 3, to je mi docela záhadou :-)

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
12. 11. 2015 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

System Shock 3, to by byl nářez!!!

Tenhle tým by z toho snad neudělal jenom odrbanou rpg akční řezaninu... (ne že by na to měli kapacity, ale z prvotní lásky ke starým hrám a jejich znovu-uvádění do provozu se dá tak trochu odhadnout, že debilizace her jejich mantra nebude)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
13. 11. 2015 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Nápad je to zajímavý, ale myslím si, že zasazení těch dvou her není kompatibilní. SS sází na klaustrofobičnost v podstatě po celou hru, HL velmi rád střídá prostředí a nebojí se otevřených prostranství. V SS bylo střílení spíš opruz, kterého se hráč snažil vyvarovat už kvůli nedostatku nábojů. Dovedu si představit přepracovaný design úrovní, kde by se střílet vůbec nemuselo, ale kdyby se střílelo víc, vytratila by se značná část atmosféry. V HL je střílení to hlavní a je zábavné. V SS by neškodil pořádný příběh a nějaká interakce s NPC. Kompatibilnější je spíše s posledním Alienem než s HL.
Na druhou stranu se trochu obávám, že by se HL přidáním inventáře a složitějších RPG prvků nepříjemně zpomalil (ostatně RPG mi nesedělo ani v SS2). Neškodil by asi jen nějaký jednoduchý crafting s vylepšováním a nastavením zbraní nebo trochu otevřenější svět.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
13. 11. 2015 02:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to zas brzdi,... je teda fakt, že Shodan je zlověstnější než Nihilith, a má lepší hlášky, ale half life je prostě příběhovější, pádnější, na svojí dobu ohromně převratný. Tehdejší nová škola fps, která se stala etalonem. a navíc Gordon je prostě ikonickej hrdina,...nemluvnej a přesto pamětihodnej ;) a páčidlo! přeci jen ten pocit rozfláknout kraba železem s typickým zvukovým fx cáknutím... :D

někdy by nebylo od věci kdyby se tyhle dvě hry potkali někde na půl cesty a vznikla nějaká nová střílečka... rpg systém, různé charaktery, inventář, obšírnější interakce s prostředím a zlověstnost system shocku ... a drajv a hratelnost a level design a mechanika a zlověstnost z hl... :)))

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
13. 11. 2015 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JCDenton: Somu jsem zatím nehrál, ale chystám se ji pořídit. Co jsem viděl na ukázkách, tak tam nějaká minimalistická interakce byla. V Amnésii také. Jestli si pamatuješ ze SS1 vysílání posledních přeživších - Kdyby bylo možné odpovědět a třeba tak získat nějaké informace, nemuselo by to být od věci. Takhle jsem si občas připadal jako s roubíkem. Nějaké skupinové boje nebo dokonce obydlené základny, to by se k SS opravdu nehodilo.

JCDenton
JCDenton
Level 1 Level 1
13. 11. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Myslím, že do SS by se komunikace s NPC nehodilo, právě ta samota mi přišla, jako základní stavební prvek atmosféry celé hry, ale je to otázkou. Nevím proč, ale na mě poslední dobou dýchla největší atmosférou i určitou podobností s SS SOMA, divím se, že to nikdo nezmiňoval, po celou dobu hraní SOMY se mi vybavovaly momenty z SS, snad nejsem jediný, komu to tak přišlo :-)

@Ocelotr2.0: Mi na HL vadilo hlavně to vyzdvihované vyprávění příběhu prostředím, němý hrdina, v některých momentech zmatený příběh atd. Jsem velký fanda stříleček, hlavně tedy "chytrých" stříleček. Nevím, objektivně HL asi chytrá střílečka je, ale mě nikdy nezaujala. Ale je mi líto těch, kteří tu hru mají rádi a nejsou si jisti, zda se dozví, jak to skončí. Sám si neumím představit, jak bych byl frustrovaný, kdyby třeba poslední vydanou hrou v serii byl Mass Effect 2 a pak by bylo ticho po pěšině. Tak jsem svým způsobem rád, že mě ten HL tolik nechytnul :-)

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
12. 11. 2015 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JCDenton: Souhlasím s každým slovem. Half Life je mi oproti System Shocku ZCELA u zadele.

Reklama
Reklama