Systém Nemesis zůstává u Warner Bros. Patent vyprší až v roce 2036
Společnost Warner Bros. si ještě více než dekádu bude střežit povedený systém Nemesis, který byl poprvé představen v rámci Middle-earth: Shadow of Mordor.
- Patent na systém Nemesis vyprší až 11. dubna roku 2036
- Je otázkou, zda jej společnost Warner Bros. ještě někdy využije
Studio Monolith krátce po oznámení hry s Wonder Woman prozradilo, že znovu vsadí na oceňovaný systém Nemesis, s nímž slavilo úspěch v rámci Middle-earth: Shadow of Mordor a posléze také v Shadow of War. Systém se týká NPC postav a jejich chování v herním světě. Jsou schopné reagovat na hráčovo počínání a reflektovat klíčové situace, což se následně projevuje při dalším setkání, ať už v průpovídkách daného orka, nebo jeho schopnostech. V neposlední řadě má vliv na postavení v hierarchii soukmenovců.
Také v případě Wonder Woman měl být nasazen na nepřátelské jednotky, ale i na spojence. Než však studio stihlo vysvětlit, jak to celé bude fungovat, bylo rozpuštěno.
Internet vzpomíná na systém Nemesis z Shadow of Mordor. Zapomenutý ale není, bude ho používat Wonder Woman
Komunita na sociálních sítích si zřejmě náhodou vzpomněla na existenci zajímavého herního mechanismu, respektive komplexnějšího systému. Tituly ze série Middle-earth: Shadow of od studia Monolith totiž využívaly velmi atraktivní technologii Nemesis, kterou si autoři dokonce nechali patentovat. Později se na ni zdánlivě zanevřelo, to ale tak úplně není pravda.
Nelze předpokládat, že systém v dohledné době někdo využije. Společnost Warner Bros. si jej totiž nechala patentovat, žádosti podané v roce 2016 bylo vyhověno o pět let později. Záznam prozrazuje, že patent vyprší až 11. dubna roku 2036.
Hráči a někteří zástupci z řad médií či herních studií si posteskli, že Warner Bros. drží v rukách unikátní a skvěle fungující mechanismus, který nyní zcela zbytečně blokuje. Mnozí se již začínají smiřovat s tím, že se už v žádné další hře neobjeví.