Svět Zeldy je tak velký, jak to Wii U dovolí
Producent hry Eidži Aonuma se rozpovídal o nové hře ze série The Legend of Zelda. Podle něj se každý díl ságy tým v Nintendu vždy pokoušel udělat tak rozsáhlý, jak jim to hardware dané doby umožnil. S novinkou pro Wii U to prý není jiné.
Zajímavě vypadající pokračování stále nemá oficiální titul, ačkoli jeho odhalení jsme se dočkali už loni na E3. Lidé okamžitě začali o nové Zeldě hovořit coby o open world konkurenci pro západní RPG hity, jako jsou série Zaklínač, Dragon Age nebo The Elder Scrolls. Aonuma nicméně myslí, že to není přesný popis, který by novinku vystihoval. Už proto, že každý z dílů dával hráči možnost prozkoumávat velký svět.
Rozdíl oproti minulým hrám má být v tom, že svět novinky má být jednolitý a ničím nepřerušený. Nynější hardware údajně vývojářům konečně umožnil nabídnout hráči k prozkoumávání jediný velký svět, který nebude oddělen žádnými hranicemi. Miyamoto už loni v prosinci prohlásil, že velikost herního světa je u nového dílu taková, že by kompletní mapa z Twilight Princess reprezentovala jen jednu oblast v celé hře.