Svět si chválí roguelike novinku WoW Torghast
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Svět si chválí roguelike novinku WoW Torghast

Svět si chválí roguelike novinku WoW Torghast

David Plecháček

David Plecháček

4
Reklama

Blizzard sice původně začal s hrami jen pro počítače a přechod na konzole mu trval, už dávno je pro něj ale tato skupina neméně důležitá. Je však jedna hra, která se portu brání jako čert kříži. Když se ukázalo, že World of Warcraft ve zdrojovém kódu ukrývá podporu ovladačů, začalo se spekulovat, zda legendární WoW na konzole nakonec nezamíří, třeba s novým rozšířením Shadowlands. Shadowlands je nicméně plné překvapení i v jiném ohledu.

Podpora ovladačů, kterou vývojáři hodlají implementovat do hry, souvisí jen se snahou usnadnit hraní lidem, kteří mají s klávesnicí a myší potíže a z různých důvodů, zejména zdravotních, jim tato varianta nevyhovuje. To ale neznamená, že by Shadowlands nebylo zajímavé i z obsahového hlediska a mělo by teď zavládnout zklamání. Média, která dostala možnost vyzkoušet část obsahu nového rozšíření, si především pochvaluje oblast Torghast, která byla představena prvně na loňském Blizzconu.

Vězení Torghast, kterému se též říká Tower of the Damned, se totiž absolutně vymyká tomu, co je ve World of Warcraft aktuálně dostupné. Uvnitř lokace budete hrát úplně jinou hru, respektive jiný žánr. Torghast je totiž roguelike, se vším všudy. Jednotlivá podlaží jsou generována náhodně, na každém z nich můžete potkat náhodně rozestavená monstra a schopnosti. Čím výše se ve věži dostanete, tím více schopností získáte.

Například PC Gamer se zmiňuje o tom, že nové schopnosti ve správném slova smyslu rozbíjejí klasickou hratelnost a vytváří úsměvné a především nečekané okamžiky. Torghast navíc údajně představuje na poměry WoW velkou výzvu, a když se vám nebude dařit, budete muset začít znovu. „V porovnání s tím, jak je World of Warcraft jindy pečlivě vyvážený, Torghast působí jako perfektní špetka chaosu a zábavy.“

Po patnácti letech tak dokáže nové rozšíření představit něco svěžího. Torghast představuje endgame aktivitu, která bude pro hráče primárním zdrojem materiálů pro nové legendární předměty, které Shadowlands nabídne. Panují však názory, že vůbec poprvé je větším lákadlem samotná hratelnost před odměnou. Blizzard se nechal slyšet, že se v nové lokaci nechal inspirovat hrami jako jsou Dead Cells nebo Hades od studia Supergiant (které též stojí za tituly Bastion nebo Transistor).


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama