Svět Deathloop vychází z Faerských ostrovů
O střílečce Deathloop mluvíme nejčastěji v souvislosti s hratelností nebo využíváním ovladače DualSense. Hra však přinese také poměrně unikátní vizuální styl, který připomíná šedesátá léta minulého století. A právě o něm více prozradil jeden z vývojářů.
Sébastien Mitton dohlíží na vývoj z pozice uměleckého ředitele. Ke hře nabídl několik obrázků, v nichž se Deathloop odráží. Skrze snímky se snaží probudit tu správnou náladu, která se objeví i ve hře. „Tvorba imerzivního herního světa je extrémně náročná a zároveň motivující. V případě Deathloop jsme čerpali inspiraci z knížek, filmů, hudby a skutečných míst,“ vysvětluje.
Tím skutečným místem jsou Faerské ostrovy, které jsou předobrazem fiktivního ostrova Blackreef. Jako další silný zdroj inspirace uvádí Mitton film The Thing od režiséra Johna Carpentera, ve hře se pokoušel navodit podobnou atmosféru.
Hra měla původně dorazit spolu s konzolí PlayStation 5, došlo ale k odkladu. Pokud vše půjde podle plánu, objeví se Deathloop 21. května, krom konzole od Sony zamíří také na PC.