Studio Warhorse se od září rozroste
Pražské studio Warhorse, které pracuje na open-world RPG z období středověku, se od září rozroste o více než 10 zaměstnanců. Na oficiálních stránkách ambiciózního českého týmu se totiž objevila řada inzerátů, v nichž Warhorse poptávají grafiky, animátory, designéry či rešeršištu, který by měl dolováním informací z muzeí, archivů či od odborníků pomoci k historické přesnosti herního obsahu, na níž si vývojáři zakládají.
Rozšiřování tvůrčího týmu naznačuje, že se vývojářům nakonec podařilo najít distributora, kterého v uplynulém půl roce intenzivně sháněli po celém světě. O vyjednávání s vydavateli informoval Daniel Vávra, který působí jako kreativní ředitel studia, v minulém příspěvku na oficiálním blogu vývojářů, kde obsáhle popisoval vytvořený prototyp. Nyní se Vávra zabývá těžkostmi, které obnáší prezentace hry před lidmi z celého světa a opět jde o zajímavé čtení ze zákulisí herního průmyslu.
Čerstvý blogový příspěvek také odhaluje, že hra by měla přinést změny v tradičním ovládacícm schématu dnešních RPG. „...a tak jsem narychlo zase přepisoval revoluční na inovativní a nutno říct, že si skutečně myslím, že naše ovládání je skutečně svým způsobem revoluční,“ píše v příspěvku Vávra, a tak opět podněcuje naši zvědavost.