Starfield je v produkci od vydání Falloutu 4
Bethesda má ve zvyku odhalovat nové hry jen krátce před tím, než se dostanou na pulty obchodů. Letos ale na jejich E3 konferenci udělali výjimku a nechali nás nahlédnou do svých dlouhodobějších plánů. Krom teaseru na TES VI byl představen také Starfield, o kterém se zmínky objevovali už pár let. Do produkce hra ale vstoupila až po vydání čtvrtého dílu série Fallout.
Po 25 letech je to nová značka od Bethesdy a tím pádem si na ní chtějí dát pořádně záležet. Todd Howard o Starfieldu mluvil jako o space opeře, která bude v line-upu Bethesdy něčím doposud neviděným.
To, že produkce začala před třemi lety, ale neznamená, že se na hře nepracovalo ještě před tím. S vydáním Falloutu se jen vývoj stal oficiálním. Stejně jako The Elder Scrolls VI by měl Starfield být obří RPG, takže jeho vývoj zabere nemalý časový úsek. Délka celého procesu je prý daná i tím, že se v případě Starfieldu nemají kam vracet ke starším věcem a nějak je "jen" vylepšit. "U Elder Scrolls jsme se vždy vraceli ke starším hrám kvůli inspiraci pro něco nového, co bychom do nového dílu mohli přinést. Rozdílem u Starfieldu je, že se nemáme kam vracet. Tady si můžeme dovolit vymýšlet vše od začátku. Sequely her si užívám jako hráč, ale nebaví mě je tvořit," řekl Howard.
Na Starfield budeme ještě pár let čekat. Howard totiž na konferenci Bethesdy řekl, že je to hra určenou pro budoucí generaci konzolí, která by podle spekulací měla přijít do dvou let.