Sport inspiroval Nemesis z Mordoru
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sport inspiroval Nemesis z Mordoru

Sport inspiroval Nemesis z Mordoru

Jiří Bigas

Jiří Bigas

5. 2. 2015 14:50 7
Reklama

Kreativní šéf Monolith Productions Michael de Plater se na akci D.I.C.E. Summit pochlubil, že systém Nemesis ze hry Middle-earth: Shadow of Mordor, který jsme i my na Hrej.cz ocenili jako jednu z největších herních inovací za uplynulý rok, byl původně inspirován multiplayerovými hrami a skutečným profesionálním sportem.

Nejrůznější sportovní disciplíny jsou podle něj stvořené tak, aby každoročně přinášely bezpočet zajímavých příběhů. Jeden z důvodů, proč tomu tak je, spočívá v tom, že nemáte možnost se v nich vrátit k poslední uložené pozici a když uděláte chybu, musíte se s tím smířit a jít prostě dál.

Podobné je to i v Mordoru, kde za každou smrt zaplatíte. Hra sice nekončí, ale s každým vaším skonem sílí nepřítel, kterému jste podlehli - stává se vaší nemesis. Další konfrontace tak bude o to těžší. Smrt neznamená jen nutnost opakovat poslední nepodařený úsek, ale má další přímé negativní důsledky.

“Hráči se v ničem neliší. Také milují, když mohou vyprávět, tvořit a sdílet své vlastní příběhy,” myslí si de Plater. “Je to přirozená lidská potřeba,” tvrdí. “Pro nás bylo ještě důležitější umožnit hráčům vyprávět jejich vlastní příběhy než jim vyprávět naše vlastní úžasné příběhy. Tohle byla skutečná tajná přísada toho, jak systém Nemesis funguje," dodal.

Michael De Plater současně znovu potvrdil, že Monolith by chtěl opět využít tuto technologii i ve svých příštích hrách. Je tedy velmi pravděpodobné, že se dočkáme inovovaného systému Nemesis nejen v pokračování Shadow of Mordor, které považujeme v podstatě za hotovou věc, ale dost možná s ním mají vývojáři i další plány.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama