Spol. Sony se dohodla s žalující stranou v případě vadných konzolí PS2
Nestává se často, že by velká společnost jakou je například Sony zareagovala kladně na stížnosti zákazníků kvůli špatné funkčnosti jejího produktu. Výjimky ovšem potvrzují pravidlo a k jedné takové nyní došlo i když až po podání žaloby.
Společnosti Sony Computer Entertainment America, SCE Canada a kanadská pobočka společnosti Toys R US přistoupily na dohodu týkající se vadných modelů konzole PS2, jež svým majitelům až příliš často odmítají číst CD i DVD disky a v některých případech je dokonce poškozují.Podobné problémy s konzolí Sony PS2 zažilo v USA a Kanadě poměrně velké množství zákazníků. Jen tři z nich ovšem našli odvahu, aby se o svá práva s výše uvedenými společnostmi soudili. Konkrétně to jsou Edward Kaen, Robert Hinojosa a Christoper Hirst.Všichni tři svorně tvrdili a také to mohli dokázat, že jejich konzole PS2 odmítá příliš často načítat CD i DVD disky a také je poškozuje. Ani jedna z uvedených společností jim žádost o reklamaci nechtěla uznat a tak se celá kauza dostala až před soud. Ten však ani neměl možnost vynést svůj rozsudek. Obě dvě strany se totiž nakonec dohodly.Každý zákazník, který zaznamená výše popsané nenormální chování konzole PS2, prokáže se dokladem o koupi a jeho PS2 bude označena přesně vymezeným číslem výrobní série, bude mít nárok na bezplatnou opravdu vadné konzole, nebo výměnu za jiný model, nebo si bude moci vybrat jednu z nabízených her a k tomu dostane šek na 25 dolarů.Kvůli tomu, aby proces jednání s poškozenými zákazníky probíhal s co nejmenšími obstrukcemi, byla dokonce zřízena tato speciální stránka.Společnost Sony se k celé kauze vyjádřila v tom smyslu, že přistoupení na dohodu rozhodně není přiznání viny ani chyby. Sony si pořád myslí, že konzole těch co si stěžují jsou naprosto v pořádku a kdyby soud pokračoval, tak by jej určitě vyhrála. Údajně se však chtěla vyhnou zbytečným nákladům spojeným s přípravou a vedením soudního řízení.