Zpět na článek

Diskuze: Speedrunner dohrál Prey za sedm minut

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

schmauz
schmauz
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Pokud vyloženě nechceš propadnout stropem, tak nepropadneš, protože normálně se ke stropu nedostaneš. Nevšiml jsem si, že ten hráč propadával jinde. Jedině že skákal na vyvýšená místa, kde prostě normálním způsobem není možné se dostat. Těžko vývojáři budou dělat kolize i tam, kde hráč prostě klasickou cestou nemá šanci jít. To by byla ztráta vývojářského času. Vůbec bych to nenazýval bugy, protože když hru hraješ normálně, na tohle nenarazíš.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se divím, že autoři her nezalepují ve speedrunech využívané exploity v rámci aktualizací. Technicky vzato jde o bugy, které mohou znepříjemnit hraní běžným hráčům. Takové propadnutí texturou není nic příjemného, pokud si tím úmyslně nekrátíte cestu.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chudák speedrunner, za minutu hraní zaplatil skoro 8 €.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
26. 6. 2017 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benkil: Chápu, že se přesně z tohoto odůvodu nepočítají do speedrunu (nakonec ale i samotná hra může trvat jinou dobu, když má někdo pomalejší PC a jede na 20 fps), jako odpověď mrs.easyyy to ale dává smysl.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
26. 6. 2017 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten pád výtahovou šachtou v cca 1:11 -- to je ve hře normální nebo bug? Tohle by s nějakým patchem snad opravit šlo. A jestli to Arkane udělají, tak má speedrunner smolíka. Vůbec mi přijde, že dělat tyhle speedruny u her, které se (snad) pořád ještě patchují, je zbytečné.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@schmauz: Vzhledem k tomu, že hráč má k dispozici glue cannon, který vylezení ke stropu a dosažení normálně nedostupných míst umožňuje a je k tomu přímo určený, mi to přijde jako bug.
Jinak bych čekal, že kolize je integrální součástí objektu stěny, podlahy nebo stropu, takže mi to jako ztráta času nepřijde. Jedině, že by to bylo myšlené jako výkonová optimalizace.

mrs.easyyy@gmail.com
mrs.easyyy@gmail.com
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: + desítky hodin než přišel na všechny ty zkratky atd nepočítáš???

Benkil
Benkil
Level 1 Level 1
26. 6. 2017 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Loadingy sa do toho nerátajú, pretože na každom PC môžu trvať inú dobu.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mrs.easyyy: Myslím, že pak by to postrádalo ten vtip... Ale zapomněli jsme ještě na loadingy, které tvoří více než čtvrtinu videa.

neko10
neko10
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je jako ori i prey se řadí mezi dark souls hry

Lukas
Lukas
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobře on :P. Já to přestal hrát kvůli tomu, že i na nejlehčí obtížnost mam veliký problém zabít ty phantomy. Abych jednoho sundal musím umřít tak 30x. Jelikož nemám celý den abych prošel vůbec jednu lokaci, tak jsem to bohužel musel přestat hrát :(

Reklama
Reklama