Spasení už nenajdete ani ve vyvolání menu. Amnesia: The Bunker dostane krajně nepříjemnou obtížnost
i Zdroj: Frictional Games
Novinka Spasení už nenajdete ani ve vyvolání menu. Amnesia: The Bunker dostane krajně nepříjemnou obtížnost

Spasení už nenajdete ani ve vyvolání menu. Amnesia: The Bunker dostane krajně nepříjemnou obtížnost

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

16. 9. 2023 09:00

Vývojářské studio Frictional Games, které je podepsané pod značkou Amnesia, oznámilo nový update pro poslední díl této série. Aktualizace, jejíž vydání je účelně naplánováno na letošní Halloween, bude obsahovat řadu nových prvků, které vše učiní děsivější skrze novou obtížnost.

Reklama

  • Kreativní ředitel Amnesia: The Bunker předvedl na sociální síti X chystané vychytávky halloweenského updatu
  • Chybět nebude nová obtížnost, která mění rozložení bonusů i pastí a také systém pauzování hry

Jak už vyplývá ze zacílení na Halloween, nová aktualizace je aktuálně chystána na říjen, ač není jasné, jestli přímo na Halloween, nebo kolem něj. To, co ovšem jasné je, je náplň toho, co přinese. Obsah nového updatu bude tvořit větší řada ztěžujících novinek, včetně obtížnosti Shellshocked, která je všechny aktivuje.

Tato obtížnost bude přidaná k již existujících a bude specifická tím, kolik toho změní pro hráče původní hry. První velkou odlišností bude totiž třeba počtu a rozložení úkrytů, které budou více raritní. Počet míst, kam jste se mohli před monstrem (ne nutně zaručeně) schovat, jako např. pod postelí či pod stolem, bude citelně snížen a tato místa se rovněž stanou méně bezpečná.

Druhá velká odlišnost, která nás pak čeká, je práce s časem, resp. s pauzováním zážitku. V rámci přidané obtížnost se autoři přiblížili FromSoftware a proměnili v hratelnosti nastavení tempa. Hra se nově tedy projeví tím, že se nijak nezastaví, ani když otevřete inventář, či herní menu. Ale naopak pojede dál, kdy vás ohrozí i ve správní kanceláři.

Tato tzv. Admin Office, která původně bývala jakousi svatyní bezpečí, kde na vás nikdo, zejména příšera, dočasně nemohl, bude také tohoto statusu zbavena. Její vstupní dveře, které byly prvně výrazně bytelné, budou nyní vyrobeny ze starého i ztrouchnivělého dřeva, což znamená nižší bytelnost a šanci na rozbití příšerou.

Režim také náhodně mění umístění předmětů i nebezpečí a umožňuje začít celý příběh bez pistole, s níž jste jinak začínali. Tato pistole bude namísto rukou naší postavy nejprve vložena do uzamčené skřínky, od které budete nuceni dohledat kombinaci.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama