Sony testuje interaktivní reklamy
Sony se nedávno odhodlaně rozpovídala o budoucnosti reklam integrovaných i do samotných her. Původní nápad byl takový, že by se zkrátka objevovaly přímo během hraní, v zatím blíže nespecifikované podobě. Objevený patent posléze poukazuje na fakt, že se společnost tímto systémem zabývá i mnohem dále, než jen na papíře.
Patent v jednoduchosti mluví o tom, jak by mohli jednotliví televizní diváci hrát interaktivní reklamy prostřednictvím periferií jako je Move, či PlayStation Eye. Všem uživatelům by se na obrazovce objevila reklama a oni by si mohli v rychlosti zahrát. Dokument vysvětluje, že by se na televizní obrazovce mohla reklama objevit formou obrazu v obrazu, případně klasicky, přes celou obrazovku jako součást televizního kanálu.
Podobný systém by dle Sony mohl nahradit připitomělé reklamy na vlasové kondicionéry a toaletní chemii. Otázkou tedy zůstává, zdali se Sony nesnaží spíše najít cestu, jak mermomocí protlačit formu reklam třeba i do her samotných. Protože reklama = peníze.