Sledgehammer vyvíjí několik projektů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sledgehammer vyvíjí několik projektů

Sledgehammer vyvíjí několik projektů

David Plecháček

David Plecháček

Reklama

Kdybychom se řídili podle tradičních zvyklostí, letos by své Call of Duty vydávalo studio Sledgehammer. Activision totiž týmy točil v rámci nejprve dvouletých, později tříletých cyklů, v nichž se střídala studia Infinity Ward, Treyarch a později přibylo i již zmíněné studio se sídlem v kalifornském Foster City a australském Melbourne. Letos ale na vývojáře nedojde, přeskočí je opět Treyarch, a tak je otázka, jak to ve Sledgehammeru vlastně vypadá. Na to odpovídá rozhovor magazínu VentureBeat s provozním ředitelem studia Andym Wilsonem.

Důvody, proč letos vývojáři své Call of Duty nemají, jsme slyšeli už před časem. Podle dostupných úniků mělo letošní CoD vznikat v kooperaci s dalším studiem, kterým je Raven Software, právě ale nefunkční komunika vyústila v to, že otěže převzal Treyarch. To však neznamená, že by vývojáři ve Sledgehammeru rezignovali a čekali, co bude dál. Právě naopak. Studio roste. Původní počet dvou set zaměstnanců se rozšíří o další stovku.

Je pravdou, že personální stránka studia byla v posledních letech poměrně divoká. V roce 2018 opustili studio oba spoluzakladatelé, Michael Condrey si založil v San Mateu tým 31st Union, Glen Schofield v San Ramonu Striking Distance Studios. Obě společnosti navíc ze Sledgehammeru přetáhli i několik dalších zaměstnanců. Situaci se ale podařilo srovnat, z části i díky Andymu Wilsonovi z Hangar 13.

Nyní Wilson v rozhovoru prozrazuje, že je ze Sledgehammeru studio, které zvládne vývoj několika projektů najednou: „Sledgehammer Games vstoupilo do fáze růstu, nabírají obě naše hlavní pobočky. Jsme multi-projektové studio a stále hledáme velké množství zaměstnanců, kteří by nám s vývojem pomohli. Hledáme vývojáře s nejrůznějším zaměřením s nejrůznějšími zkušenostmi. Naše studio zřejmě lepší časy nezažilo,“ píše odvážně v odpovědi jeden z nejvýše postavených zaměstnanců.

Pokud bychom měli věřit předchozím únikům, čas Sledgehammeru přijde příští rok. To by mělo studio přijít s novou, free-to-play Call of Duty hrou. Co je ale dalším projektem? O budoucích plánech ale pochopitelně Wilson nehovořil. „Vytvořili jsme v rámci desátého výročí studia plán „Dekáda II“. Chtěli jsme vytvořit plán do budoucna. Výsledkem je jasná roadmapa a enormní množství možností před námi, do které se pustíme s množstvím nových lidí, kteří se na tuto cestu chtějí vydat s námi.“

Wilson nicméně přiznává, že v době koronavirové krize je výběr nových zaměstnanců složitý: „Samozřejmě že přicházíte o nějaké podněty, když si nemůžete s lidmi sednout do jedné místnosti, ale naštěstí už existuje spousta technologií, s nimiž je dopad těchto opatření relativně minimálně.“ Zároveň však přiznává, že být připravený na aktuální situaci v plné míře snad ani nešlo. Nicméně po prvotním šoku a nutné adaptaci jsou za současných podmínek někteří dokonce efektivnější, než byli dosud.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama