Skvělý start Path of Exile 2 působí problémy. Podpora nestíhá reagovat na požadavky hráčů
Obrovské množství hráčů bohužel generuje i stejné množství problémů. Technickou podporu tak zaplavila lavina požadavků, kterou ale lidí z GGG nestíhají odbavit.
- Skvělý start doprovází i hromada problémů, která zaplavila technickou podporu
- Tvůrci se za nepříjemnou situaci omlouvají
- Slibují, že najmou více zaměstnanců
Úspěšný start s sebou nese i jistá rizika. Na vlastní kůži si to nyní vyzkoušeli Grinding Gear Games, kteří díky Path of Exile 2 zažívají krásné, ale zároveň i krušné chvíle. Oddělení technické podpory totiž zaplavilo obrovské množství požadavků, na které nestíhá reagovat. Za celou situaci se nyní omlouvají.
Tvůrci z Grinding Gear Games uvedli, že kvůli vysokému objemu e-mailů „v současné době zaznamenáváme mnohem delší dobu vyřízení, než by bylo běžné. U nových e-mailů bychom obvykle chtěli odpovědět do jednoho dne, ideálně do jedné hodiny.“ Situaci chtějí napravit a už najímají nové zaměstnance podpory, kteří by měli zvládnout zvýšený počet příchozích požadavků.
Tvůrci Path of Exile 2 reagují na zpětnou vazbu od hráčů, chystají změny
Path of Exile 2 zažívá opravdu úspěšný start. S každým předběžným přístupem se ale pojí i hromada problémů. Na část z nich tvůrci reagují.
Studio zároveň žádá hráče, kteří již odeslali ticket, aby neposílali další zprávy a nezjišťovali stav, „protože to může způsobit další zdržení.“ Hráče čekající na odpověď ujišťuje, že tým podpory „se vám ozve, jakmile to bude v lidských silách.“ Podniklo také kroky ke zvýšení kapacity svého systému pro zpracování ticketů. „Velmi si vážíme vaší trpělivosti během zpracovávání tohoto počátečního náporu žádostí o podporu a uděláme vše pro to, abychom co nejrychleji zlepšili dobu odezvy.“