Škatulata, hejbejte se. Vývojáři se stěhují
Nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně. Natož pak jednomu zaměstnavateli. V tomto týdnu se tak urodily hned dva zajímavé přestupy na poli personálního obsazení herních firem.
Jeden z hlavních scénáristů Guild Wars 2 John Ryan opustil společnost ArenaNet a zamířil do Bungie, kde bude pracovat na příběhu Destiny. Pokud patříte mezi kritiky této multiplayerové sci-fi akce, možná si podobně jako Jarda řeknete, že právě na story by potřebovali v Bungie zapracovat, čili dobrá zpráva pro fanoušky Destiny. John Ryan pracoval v ArenaNet od roku 2010 a patřil mezi hlavní autory dialogů. Předtím pracoval pro MSNBC.com, Microsoft Game Studios, MSN Games an Xbox Live.
Není to však jediný zajímavý člověk v herním byznysu, který si tento týden zabalil krabici a vyrazil o dům dál. Tím dalším je kreativní šéf Batman: Arkham Origins Eric Holmes. Z Warner Bros. Games Montréal se stěhuje do DICE. Z Kanady míří přímo do centrály ve švédském Stockholmu. Eric Holmes před Batmanem ve Warnerech pracoval jako designér na Gear of War 3 nebo Prototype a pomáhal vyvíjet Unreal Engine 4 v Epic Games. Není jasné, na čem bude Eric Holmes v DICE pracovat, ale ve Stockholmu nyní vzniká Star Wars: Battlefront, další Battlefield i pokračování Mirror’s Edge.