Skákačka Rayman Origins se změnila
Když loni na E3 Ubisoft představil skákačku Rayman Origins, všichni se těšili na návrat sympatické postavičky. Hra měla počátečních informací vyjít ještě loni před Vánocemi, nakonec se ale dodnes do digitální distribuce, jak měli tvůrci původně v plánu, nedostala. Za zdržením pravděpodobně stojí fakt, že se Ubisoft rozhodl koncepci titulu radikálně změnit. Podle nového plánu Rayman Origins vyjde jako plnohodnotný krabicový titul.
Z dalších informací, které unikly z amerického magazínu Game Informer, vyplývá, že se tvůrci rozhodli upravit také hratelnost. Hra by měla být přístupnější i pro svátečnější hráče, ovšem přitom má stále nabídnout vyzývavé úkoly. Na své si přijdou rovněž příznivci různých herních stylů – pobaví se jak ti, kdo chtějí sbírat co nejvíc bodů, tak ti ostatní, kteří rádi level jen profrčí.
Novinkou je ještě kooperativní lokální multiplayer až pro čtyři pařany (jestli jej bude možné hrát také online Game Informer nezmiňuje). Postavy Raymana, Globoxe a dvou dalších prťavých hrdinů budou vyvážené a se stejnými vlastnostmi. Levely autoři připravili tak, aby pobavily jak v multiplayeru, tak v single-playeru. O tom, zda mají pravdu, se přesvědčíme v létě, kdy Rayman Origins vyjde pro Xbox 360 a PlayStation 3.