@michalnezval: Já mám lepší zkušenosti s Vulkanem, DX12 mi občas shodil hru. S vulkanem mám cca 60-65 v mixu high a ultra. Jenom MSAA a FXAA mám uplně vypnutý. Vodu i volumetrický volby skoro všechny na high. Asi hodinu jsem to ladil, takže nějaký věci mám na low, protože zbytečně snižovali FPS. Až budu u PC tak kouknu který to byly.
@Mitsurugi: To že mají dual 4 jádra, neznamená že hry jeli na 8 jádrech. Nehledě na rozdělelný cache. Koukni jak hry využívali CPU na starý generaci. Prakticky byly odladěný na to jet jen na jednom jaguaru, což jsou 4 jádra. Teď budou schopny jet na nativním 8 jádru. Tzn že nejspíš uvidíme hry na pC lépe optimalizovaný na 8 jádra, než na nižší počty. Detaily a kontext jsou důležitý :)
@Mitsurugi: Mají dva 4 jádrové processory, který rozhodně neběží jako nativní 8 jádro. Jedna sada většinou běží na mnohem nižší frekvenci, nehledě na to, že si systém rezervuje jedno nebo i dvě jádra.
@Jay7485: Největší výhodou PC je pro mě vyšší refresh rate, 30FPS je opravu málo, ale pokud příští konzole budou schopny jet 60+, asi dám hernímu PC sbohem.
@michalnezval: 9600K je dost bottleneck kvůli absenci hyper threadingu, a má šílený 1% a 0,1% FPS dropy. Mám taky 2070Super a 3700X a 1440p mi to šlape v mixu High a Ultra (textury, stromy, tessalation) kolem 55-65 fps.
@Maklan: AW byl jeden z mnoha problémů, ale to by už mělo být vyřešeno, dokonce i některé audio kodeky a ethernet ovladače mohly bránit autentifikaci. Prostě hromada věcí.
Já jsem se na své staříčké launchové PS4 jen divil, jak krásnou hru s neuvěřitelnými detaily, a dohledovou vzdáleností prakticky pomalu jako ve zkutečnosti se jim podařilo vytvořit. Od PC verze očekávám extra detail sem, stín tam, ale předevšim vyšší framerate. To je prostě faktor, který mi při přechodu z konzolové verze na PC verzi dokáže ze hry přinést znovu výborný zážitek, v některých připadech si i připadám jak kdybych hrál nějakou remaster verzi. Na PC RDR se teda moc těším, i když už se tu asi nebudu pachtit znovu s platinou.
@Drew7878: Já jsem se setkal s opakem no, taky jsem jako první šahnul po Dx12 protože mám kartu od nvidie, ale sem tam to sebou škublo, a hlavně celá hra crashnula cca 1 za půl hodinu. Po přepnutí na Vulkan problémy zmizely. DF to měli podobné https://youtu.be/RUrbciPfX6k?t=457. Bohužel je pro každého řešení jiné, a nedá se postupovat podle ostatních. chce si to najít nejlepší grafické nastavení sám.
@michalnezval: špatnej určitě neni, ale bohužel to už není nic co by rozjelo cokoliv na high/ultra s nějak závreatným frameratem no. A zrovna takhle zle optimalizovaná hra jak oRDR2 na to poukazuje.
Rozhodně si ale nemyslím, že potřebuješ upgrade. Možná tak za dva roky. Až se pořádně rozjede vývoj her na konzole co mají 8 jader. Pak už 6 jádra nebudou muset stačit.
@michalnezval: 9600K je bohužel jen 6 fyzických jader bez HT. Současné a budoucí hry už chtejí těch vláken prostě více. Optimalizovaná blbě je, ale 9600k má problémy i se staršími hrami, zvlášt když dojde na 100%, to pak padají framy jak divý. FullHD je prostě hodně CPU závislé, to chce aspoň ryzen 3600.
@Khalashnikovf: TBH, do kina chodím, jak řikáš, už pouze kvůli zvuku, a časový exkluzivitě ofc.
VSYNC je pouze nastavení stropu, GPU by měla čekat na monitor. Neplést si s plnohodnotnou synchronizací jako je např. G-Sync.
@JabJab21: 30Fps hry hraju mnohem déle (konzole) než hry na PC s vyšším frameratem. A těch 30 mi vadilo vždycky, nejvíce při rozhlížení. To mě opravu očima škube. Každý jsme ale jiný, takže tak :).
@esmo: Aplikování limitu pomocí VSyncu bohužel ne vždy takhle funguje. Např. Zaklínač mi běží pohodlně kolem 100fps, místami padne na 80. Ale pokud aplikuju 60 limiter, framy mi klidně padnou i na 45. Jde prostě o více faktorů, a hlavně o to jak je hra vytvořená.
Obecně bych tvrdil, že pokud člověk sedí pár metrů od menší televize (55/60 palců), tak si ani nevšimne malých rozdílech v detailu, nebo rozdílu mezi FullHD a 1440p, ale rozdílu ve frameratu rozhodně.
@Jay7485: To teda netuším kde jsi vzal, ale mezi 30 a 60fps je neskutečný rozdíl. 30 hrozně trhá očima, zvlášť při rychlejších pohybech kamerou nebo scénách. Nebe a dudy
Já to po dní konečně rozchodil. A představte si co pomohlo... downgradovat BIOS z AGESA 1.0.0.3 ABBA na AGESA 1.0.0.2. Hádam, že jeden z těch prroblému bude ve špatný optimalizaci na AMD chipech. Další věc je že task manager hlásí např. 5% využití GPU a 15% CPU. To je ale kravina, protože stačí si otevřít jakejkoliv slušnej HW software jako HWInfo a uvidíte že CPu i GPU se snaží co jim nohy stačí.
Celkově pěkne nepovedenej launch, a už jen z principu mám chuť hru vrátit. Abych musel downgradovat BIOS, to jsem ještě nezažil.
@Ocelotr2.1: Proč bys kupoval, na základní PS4 taky rozjedeš všechno co tam vychází, a rozdíly jsou značně miniskulní. Mezi spotřební elektro bych spíš řadil telefony a podobný věci, než konzoli co může člověk používat 8 let, pokud počítáš další rok dva po vydání nové konzole.
Jinak pro lidi co mají pocit, že takto bude vypadat retailová verze.. vy jste fakt telata
@leco77: PS3 vyšla za 600 dolarů, což na tu dobu bylo opravdu hodně, a stejně se z ní masovka stala. Základem jsou exkluzivity, v době kdy si každej druhej kupuje co dva roky nový telefon za 500 dolarů a více, konzole za 500 babek, co ti vydří 5 let opravdu nikoho nezruinuje.
@Mitsurugi: Připomínám, že PS4 vyšla v evropě za 399€, ne dolarů. Takže cena PS5 kolem 14 tisíc je dost možná. Já mám v hlavě cenu v 14490Kč na czc/alze. Tak jsem zvědav.
@Jay7485: Upřímně hraní na konzolích je několikanásobně pohodlnější. Hraju na obou platformách, a takovýho troubleshootingu jako si užiju u her na PC nemám ani v práci.
Pokud stopnete video v posledních několika sekundách, lze přečíst text.
"It’s been over 2077 days since we announced our plan to develop Cyberpunk 2077. We released a CGI trailer, gave some interviews and… went dark. Normal procedure for these kinds of things — you announce a game and then shut up, roll up your sleeves and get to work. We wanted to give you the Witcher 3 and both expansions first, which is why this period of staying silent was longer than we planned. Sorry for that.
As soon as we concluded work on Blood and Wine, we were able to go full speed ahead with CP2077’s pre-production. But we chose to remain silent. Why? At some point we made the decisions to resume talking about the game when we have something to show. Something meaningful and substantial. This is because we do realize you’ve been impatiently waiting for a very long time, and we wouldn’t like anyone to feel that we’re taking this for granted. On the contrary — it gives us a lot of extra motivation. The hype is real, so the sweat and tears need to be real, too :)
But to the point. Today is the day. If you’re seeing this, it means you saw the trailer. - our vision for Cyberpunk, an alternative version of the future where America is in pieces, megacorporations control all aspects of civilized life, and gangs rule the rest. And, while this world is full of adrenaline, don’t let the car chases and guns mislead you. Cyberpunk 2077 is a true single player, story-driven RPG. You’ll be able to create your own character and… well, you’ll get to know the rest of what show at our booth at E3. Be on the lookout for the previews!
Before we finish, you probably have some questions,
When? When we told you we would only release the game when it’s ready, we meant it. We’re definitely much closer to a release date than we were back then ;) but it’s still not the time to confirm anything, so patience is still required. Quality is the only thing that drives us. It’s the beauty of being an independent studio and your own publisher.
How big? Seriously big, but… to be honest, we have no bloody clue at this point in time. Once we put it all together, we will openly tell you what you can expect. And we promise we’ll do this before we start talking about pre-orders or ask anything of you.
Free DLC/Expansions/DRM Expect nothing less than you got with The Witcher 3. As for DRM, CP2077, will be 100% DRM-free on PC.
Microtransactions? In a single player role-playing game? Are you nuts?
Once again, thank you for your patience. If you have a minute, do visit cyberpunk.net and share your opinion (about anything) with us. We read everything you posted we treat it very seriously.
@Zerosekai: Já jí zrovna včera konečně udolal na Give Me God Of War a NG+, zabralo mi asi tři hodiny, pro mě těžší boss fight než jakýkoliv ze Soulsborne série
@Mitsurugi: Je to tak, pouze bodnutí lze vykrýt deflectem, sweep attack se musí přeskočit. Pokud ale blokuješ, dostaneš jen část dmg, a mám pocit že při deflectu je tento dmg menší