Šéf Xboxu naznačil, jak to vypadá s vývojem Everwild
Phil Spencer řekl pár slov o chystané novince studia Rare.
- Studio Rare podle Spencera dosáhlo pokroku s vývojem Everwild
- Letos bychom se měli dozvědět více
Není žádným tajemstvím, že se vývoj hry Everwild neplánovaně protáhl, nyní se ale zdá, že je projekt studia Rare na dobré cestě. Nedávno o něm v krátkosti promluvil Phil Spencer.
„Nedávno jsem byl v Rare. Je hezké vidět tým kolem Everwild a pokrok, kterého dosáhl,” uvedl v poslední epizodě pořadu Xbox Era. Zároveň naznačil, že tým dostal dostatek času, což se na hře pozitivně podepsalo.
Z každé hry se nemusí stát obrovský live-service titul, říká šéf Xboxu
Phil Spencer promluvil o trendu v podobě live-service her. Microsoft chce dávat prostor i čistě singleplayerovým počinům.
Nic se však nemění na skutečnosti, že o ní ani pět let po jejím oznámení nic moc nevíme. Zásadní změna údajně nastala po odchodu kreativního ředitele Simona Woodroffea, podle všeho došlo k restartu vývoje a změně konceptu. Nyní má připomínat titul Viva Piñata.
Studio koncem minulého roku naznačilo, že se letos dozvíme více, zatím však stále čekáme, až dostane slovo.