Šéf Xboxu: Kolem Halo ještě uvidíte zajímavé věci. Neukázání novinek prý plynulo z přetlaku projektů
i Zdroj: Xbox Game Studios / 343 Industries
Novinka Šéf Xboxu: Kolem Halo ještě uvidíte zajímavé věci. Neukázání novinek prý plynulo z přetlaku projektů

Šéf Xboxu: Kolem Halo ještě uvidíte zajímavé věci. Neukázání novinek prý plynulo z přetlaku projektů

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

17. 6. 2023 09:25

Asi budeme trochu připomínat kolovrátek tvrzením, že nedávná akce Xboxu byla bohatá zejména na výčet first-party titulů. Buďto šlo přímo o ukázku již známých, ale ne moc viděných projektů, jako třeba Avowed a Fable, zbrusu nové značky nebo obsah k již vydaným. Nicméně, jak dokládá nová zpráva, ne vždy je místo pro každého. Jedna ze stále největších značek Xboxu, tedy Halo, totiž na akci nezažila ani jedno. Neobjevil se žádný nový díl, nebylo vidět žádné DLC, a dokonce ani obsah k Halo Infinite, které už 20. června dostane 4. sezónu. Jedna z největších značek Xboxu na akci prostě chyběla. A jako taková se stala propíraným tématem a předmětem otázek pro Phila Spencera.

Reklama

  • Ředitel Xboxu zdůvodnil, proč Halo nebylo součástí nedávné firemní konference
  • Dle jeho slov má hlavní podíl přetlak jiných chystaných titulů a malá potřeba tlačit na vývojáře Halo

Otázku, proč se Halo v žádné míře neobjevilo na hlavním přenosu Xbox Game Showcase nebo dodatečném Xbox Game Showcase Extended položil řediteli Xboxu magazín The Guardian. Díky novému rozhovoru vyšlo např. najevo, že důvodem absence Halo nebylo to, že by firma již značce nevěřila, ale spíše to, kolik toho Xbox nyní má, a to zejména u first-party produkce.

„Neřekl bych, že je Halo méně důležité [než zbytek našich značek], ale máme nyní více než 20 studií,“ upozornil Spencer. „Dříve jsme měli v podstatě čtyři [rotované] značky – Fable, Forza, Halo, Gears – takové naše čtyři jezdce apokalypsy. Nyní máme her mnohem více."  Spencer současně také naznačil a dále uvedl, že není nutné na vývojáře tlačit, aby ukázali, co právě mají – tím spíše, je-li jejich tým v aktivní změně vedení.

Microsoft kvůli Redfallu studio Arkane nezavře. Stále má jeho plnou důvěru
i Zdroj: Arkane Studios / Bethesda Softworks

Microsoft kvůli Redfallu studio Arkane nezavře. Stále má jeho plnou důvěru

Zástupci společnosti Xbox a potažmo i Microsoftu si v současnosti užívají pozornost a pozitivní odezvu médií a hráčů, které…

16. 6. 2023 13:47

„Změny ve vedení 343 [Industries] jsme komunikovali poměrně veřejně, [pozn. red. po Halo Infinite studio nejdříve přišlo o vrchní kreativce a posléze čelilo i propouštění kvůli úsporám]. „Můžete to tak trochu vidět na určitých sociálních aktivitách, které [tým] dělal kolem sezón, ale nechci je nutit, aby mluvili o své dlouhodobější vizi, dokud na to nebudou připraveni. Myslím, že uvidíte, že se chystají docela zajímavé věci.“

Věci, které takto Spencer naťukává, mohou možná znamenat dvě věci, o kterých se už dříve mluvilo – buď příběhové rozšíření, které obohatí samohné Infinite, či déle tradovaný battle royale, který má tvořit tým Certain Affinity na Unreal Enginu 5. Na druhou stranu, nelze vyloučit ani více projektů. Ve vlastním rozhovoru pro magazín Axios ředitel Xbox Games Studios Matt Booty totiž také prohlásil, že ačkoli 343 bude dál na značce Halo pracovat, do vývoje série nyní mohou prý vstoupit i jiná studia.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama