Šéf Bloober Teamu má velké plány, studio chce dostat na úroveň Naughty Dog či Ninja Theory
Pilné včelky z Bloober Teamu nyní pracují na celé řadě projektů, polské studio totiž má jasné cíle. Jedním z nich je stát se přeborníkem na horory.
- Piotr Babieno promluvil o plánech se studiem Bloober Team
- Chce zajistit navýšení v produkci her
- V jejich kvalitě se chce vyrovnat počinům first-party týmů pod hlavičkou Sony
K dlouhodobé strategii se v rozhovoru pro polský plátek Bankier vyjádřil výkonný ředitel Bloober Teamu - Piotr Babieno. Sám očekává, že studio brzy dosáhne na pozoruhodná čísla. “Předpokládáme, že meta 10 milionů prodaných kopií pro nás brzy bude reálná.”
Bloober Team už se nedá jednoduše zaškatulkovat jako vývojářské studio, důvodem je fakt, že v poslední době zastává také roli vydavatele. “Abychom mohli být nejlepší firmou na horory, musíme se více zaměřit na naše vydavatelské aktivity a mít více projektů než jednu hru za rok a půl nebo dva roky. A proto je druhý pilíř naší strategie založen na kooperaci s našimi strategickými partnery.”
“Chceme, aby se naše tituly do budoucna staly milníky nejen v tomto žánru, ale také v celém průmyslu. Několikrát jsem řekl, že se chceme dostat na úroveň Naughty Dog či Ninja Theory.”
Jak už bylo řečeno, společnost rozhodně nemá nouzi o zajímavé projekty. Momentálně dokončuje remake druhého Silent Hillu, spolu s Private Division chystá zcela nový survival horor, další projekty připravuje ve spolupráci s Rogue Games a Draw Distance. A zapomenout nesmíme ani na Layers of Fear.