Schreier: Vývojáři CDPR jsou naštvaní
Jason Schreier, známý novinář webu Bloomberg, přichází po delší době s další zprávou. Ta se tentokrát nemůže věnovat nikomu jinému než polskému studiu CD Projekt Red, které je prý v personálních problémech. Zaměstnanci jsou prý rozzuření a vůči vedení dost nepřátelští.
Tato atmosféra byla prý cítit z interního meetingu mezi vedením a zaměstnanci, kteří jsou "frustrovaní a naštvaní". Management se omlouval za „katastrofální vydání“, jak tvrdí dva přítomní zaměstnanci. Vývojáři se údajně ostře ptali na otázky týkajících se reputace společnosti, nesmyslných deadlinů nebo nekonečných přesčasů, které trvaly měsíce i roky.
Došla také otázka na to, proč studio v lednu tvrdilo, že je hra kompletní a hratelná, když to nebyla pravda. Vedení odpovědělo, že „za to převezme zodpovědnost.“ V článku se objevuje i zmínka o člověku, který se vedení zeptal, jestli jim nepřijde „pokrytecké tvořit hru o korporátním vykořisťování, zatímco očekávají, že jejich vývojáři budou pracovat přesčas." Odpověď byla "vágní a vyhýbavá.“
Dle dalších výpovědí Schreier tvrdí, že zaměstnanci polského studia vždy považovali stanovené deadliny za nereálné a bylo jasné, že pro vývoj je potřeba více času. Dle Schreiera je tak ve vzduchu studia CD Projekt cítit „rebelie“.
Another dev asked: Why did the company say the game was complete in January when that wasn't true?
— Jason Schreier (@jasonschreier) December 18, 2020
Though Cyberpunk was delayed 3 times, consensus from current and former employees speaking to Bloomberg is that their deadlines -- set by management -- were always unrealistic.