Rocksteady měli s Batmanem volné ruce
Jen málokterá vývojářská firma si může dovolit ten samý luxus, jaký byl dopřán lidem z Rocksteady při výrobě jejich posledního hitu Batman: Arkham Asylum. Většinou se musí věci odevzdávat přesně na čas, musí se splnit rozpočet a spousta dalších věcí, které možná na vývoj jako takový nemají na první pohled takový vliv, ale ve výsledku jsou sakra důležité a rozhodují o tom, zda hra vůbec vyjde či ne. Podle Seftona Hilla z Rocksteady ale při domluvě s publisherem záleží také na tom, zda máte víru ve svou vlastní hru a dovedete náležité podat to, že dodatečně vynaložený čas bude dobře zúročen. Přesně to se totiž stalo při vývoji Batmana. V červnu letošního roku totiž vývojáři jaksi zjistili, že potřebují ještě další dva měsíce (čti další peníze) na dokončení a svůj názor samozřejmě prezentovali vydavateli z Eidosu.
K jejich velkému překvapení však nenarazili na žádné překážky a dodatečné dva měsíce byly bez jakýchkoliv okolků povoleny. Samozřejmě to asi nelze aplikovat na jakoukoliv hru, u níž byste si jen tak přišli za vaším vydavatelem a postavili ho před hotovou věc půlročního zpoždění. Ale pokud máte opravdu luxusní IP a zdravé sebevědomí, tak je evidentně všechno možné. Také se totiž mohlo stát, že by finančními trablemi sužovaný Eidos celý vývoj zařízl. Ještě že se tomu tak nestalo.