@____
Stejně jako se najde určité procento těch, kteří si alespoň čas od času koupí originálnku, mezi počítačovými pirtáy, našlo by se i mezi lidmi s "prolomeným" playstationem...
@____
Jako například, že "neprolomitelný" hardware si s největší pravděpodobností koupí míň lidí než "prolomitelný" a že i lidi s "prolomeným" hardwarem jsou potenciálními kupci originálních her...
@Tragedy
No víš, ono jaksi platí, že čím víc prodaných konzolí, tím víc prodaných her, takže ne snad že by rozhodnutí Sony pro "totální ochranu" bylo kopáním vlastního hrobu, ale má to i své stinné sránky...
@____
Jako například, že "neprolomitelný" hardware si s největší pravděpodobností koupí míň lidí než "prolomitelný" a že i lidi s "prolomeným" hardwarem jsou potenciálními kupci originálních her...
@____
Stejně jako se najde určité procento těch, kteří si alespoň čas od času koupí originálnku, mezi počítačovými pirtáy, našlo by se i mezi lidmi s "prolomeným" playstationem...
@ARDJQ
Při čtení tvého příspěvku mě napadá, že by měli být ratingovány i operační systémy, které pro svoji nestabilitu představují riziko, že způsobí do hry právě ponořenámu hráči vážnou psychickou újmu...
@reikoma
K rozdělení nejspíš došlo, protože jedna samostatná příběhová kampaň vydá za celou hru. Hráči by tak za cenu jedné dostali hry tři, což se z ekonomického hlediska jistě nevyplatí. Blizzard se očividně inspiroval soušasnou vlnou epizodického hraní - s tím rozdílem, že v jeho podání mají epizody charakter samostatných titulů. Nakonec to, kvůli čemu první Starcraft žije dodnes, je multiplayer, a ten, jak víme, bude plně přístupný v kterémkoli díle druhého dílu. Ti nejvíce hladoví vlci se tedy nažerou a koza zůstane celá. Nebo ne?
Koupil jsem si PS3 a teď mám mocný pocit, že jsem si koupil tu nejlepší věc na světě. N-E-J-L-E-P-Š-Í! Kdo jsem? Jeden z mnoha majitelů této konzole, který se do ní bláznivě zamiloval. Budeme se brát... Samozřejmě že si dělám srandu. Nevlastním PS3 ani Xbox, a přesto vím, že PS3 má složitější architekturu než Xbox - to je prostě fakt. A taky vím, že Valve nikdy nevsázelo na nejmoderenější technologie a vždy razilo cestu uživatelské\vývojářské přívětivosti jak v podobě nízké hardwarové náročnosti svých her, tak jejich relativně snadné modifikovatelnosti. Názor, že PS3 je pro ně zbytečný luxus (věta "Nepřišel jsem do herního průmyslu kvůli technologické modle" to vystihuje přesně a možná v ní chybí ještě: "a jejím fanatickým uctívačům") tedy chápu.
Nechápu, proč, když je hra zjevně špatně optimalizovaná, vůbec opustili tvůrci systém nahrávacích zón, který se v minulosti osvědčil. Vždyť San Andreas je možné hrát na opravdu starých sestavách, a jak je to komplexní hra! Tady se zjevně něco nepovedlo. V minulosti byly předělány jednotlivé díly na PC zcela bez problémů . Proč to tedy tentokrát dopadlo jinak?
Já zkrátka vycházím z předpokladu, že logika absolutní ochrany je děravá v tom smyslu, že i uživatelé nelegálního softwaru čas od času kupují ten legální. A to není jen teorie, ale praxe...
Nebezběčnejší než "nebezpečné" hry jsou rodiče, kteří nedokáží odhadnout, co jejich dítě může hrát a co už je riziko. Ať si dítě klidně hraje nedoporučovné hry, jestliže je mantálně natolik schopné, že mu obsah hry nezpůsobí vážnější psychické problémy. Můj desetiletý bráchá má za sebou oba díly Gears of War a nikdy jsem se nebál toho, že by něco z hry plné krve a násilí převzal do reality, protože si je dobře vědom toho, že je to JEN hra. Paušálně odsuzovat hry jako škodlivé je špatné, nechávat bez dozoru nevyspělé děti s pro ně nevhodnými hrami zrovna tak.
A proč by to tak nemohlo být? Myslím, že Blizzard je díky World of Warcraft - a ostatním svým hrám - dávno za vodou. Teď se rozdělení příběhu druhého Starcraftu na tři samostatné hry/kapitoly možná hodně lidem nelíbí, ale ve výsledku, jak už to tak bývá, budou spokojeni. Bude to pecka!
Vždyť je to teprve šestnáctiletý kluk! Pánové z bývalého Illusion Softworks by měli zbystřit a třeba se nechat inspirovat svými kolegy z Valve, kteří šikovné tvůrce modů do svých her bedlivě pozorují a odměňují zaměstnaneckými smlouvami...
Tušil jsem, že tenhle film nebude stát za nic, především co se vystižení atmosféry herní předlohy týče. Výtvarně mi film přijde opravdu mimo aneb co má sakra znamenat ten létající havran, který byl k vidění v traileru?! Filmový Max Payne mi přijde nejzajímavější tím, že přináší novou upoutávku na Alana Wakeho - zda ovšem i do českých kin, to netuším...
Čím je dáno tempo hry? Tím, jak jsou navrženy úrovně. První Deus Ex hráče opravdu nikam nehonil, ale mě to vyhovovalo - mohl jsem si dělat prakticky cokoli a kdykoli, přičemž hodně záleželo na tom, zda jste hru pojali jako střílečku nebo špionážní akci - hra to umožnovala. Bude to případ také třetího dílu? Uvidíme...
@____
Pokud jde o toho Maria, stáhnul jsem odsud verzi Mario Forever, který fungoval tuším do čtvrtého kola. Tam, hned ze začátku, je taková ohnivá propast, kterou přítelkyně ne a ne přeskočit. Skutečně je moc široká a Mario nedoskočí na druhý konec. Kdo z vás ví, jak na to, tomu mnohokrát děkuji.
@____
Pokud jde o toho Maria, stáhnul jsem odsud verzi Mario Forever, který fungoval tuším do čtvrtého kola. Tam, hned ze začátku, je taková ohnivá propast, kterou přítelkyně ne a ne přeskočit. Skutečně je moc široká a Mario nedoskočí na druhý konec. Kdo z vás ví, jak na to, tomu mnohokrát děkuji.