Remastery Shenmue omezeny na 30 FPS
Žijeme v době, kdy se většina počítačových hráčů při výběru monitoru dívá na obnovovací frekvenci a říká si, že 60 Hz už je na dnešní dobu hrozně málo. Z kdejakého letáku dnes na člověka vyskakují 144 Hz panely, a přesně do tohoto světa se chystají britští vývojáři D3T vydat remastery prvního a druhého dílu legendární série Shenmue. Ve 30 FPS…
Sega, která je vydavatelem hry, se totiž z technických důvodů rozhodla, že remastery poběží ve velmi omezeném frameratu. Rozhodnutí padlo kvůli kódům originálních her, ve kterých jsou některá nastavení hardkódovaná – proto už se s frameratem nedalo pohybovat. Potěšitelné je tak alespoň to, že port druhého dílu pochází z Xboxové verze, nikoliv z okleštěnější Dreamcastové. Pro hráče to tedy znamená, že oproti nejpůvodnější verzi hry dostanou navíc Snapshot systém, filtry a o něco hezčí grafické zpracování.
Uložené pozice z prvního dílu budou přenositelné do druhého, ukládat budete moci kdekoliv a kdykoliv. Oba remastery by navíc měly dostat nové post-process efekty, vylepšené uživatelské rozhraní a HD rendering. Potěší také plně přizpůsobitelná podpora myši a klávesnice u počítačové verze.
Pokud se na remastery Shenmue těšíte, není nic jednoduššího, než zavítat na Xzone a oba si v kolekci předobjednat. Hry vychází 21. srpna, o čemž jsme informovali již včera.