Remake Dead Space letošek nestihne. Dočkáme se jej nejdříve počátkem roku 2023, potvrzují vývojáři
i Zdroj: Hrej.cz
Dead Space Novinka Remake Dead Space letošek nestihne. Dočkáme se jej nejdříve počátkem roku 2023, potvrzují vývojáři

Remake Dead Space letošek nestihne. Dočkáme se jej nejdříve počátkem roku 2023, potvrzují vývojáři

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

12. 3. 2022 08:25

Krátce před vysíláním vývojářů z EA Motive byla uveřejněna neoficiální zpráva, že se remake slavného Dead Space potýká s posunem data vydání. Tato informace se následně potvrdila během včerejšího livestreamu. Vývojáři, kteří měli loni odhalenou předělávku vydat ještě letos, nadále cílí na počátek roku 2023.

Reklama

  • Remake Dead Space vyjde na počátku roku 2023
  • Vývojáři si připravili 50minutovou prezentaci, v níž kladli důraz na zvuk zbraní, prostředí a dynamický hlas Isaaca 

Odklad navazuje na starší slova EA Motive, v níž vývojáři kladli značný důraz na podržení faktu, že projekt byl v rané fázi vývoje Později, resp. pár dní nazpět se o možném odsunutí z letošního roku zmínil Jeff Grubb, jenž o hře informoval ještě před jejím oficiálním odhalením. Spolu s ním se několik insiderů shodovalo, že se vývojáři chtějí kvalitou a začištěním přiblížit remaku Resident Evil 2.

„Chceme mít jistotu, že budeme v takové pozici, kdy budeme schopni dodat hru, jež dostojí očekáváním fanoušků. To je to, co je nejdůležitější. Takže nyní říkáme začátek následujícího roku. Máme sice vytyčené konkrétnější datum, ale chceme se ujistit, že se vše sejde, tak jak má,“ uvedl producent studia Philippe Ducharme. Následně dodal, že pre-alfa, která by již umožnila odehrání titulu od začátku do konce, bude týmem dosažena v řádu týdnů.

Nad rámec zodpovězení otázek ohledně data vydání se dostalo i na jiná zajímavá témata. Jedním z nich byla integrace systému A.L.I.V.E., jenž mimo jiné moduluje Isaacův hlas podle měnících se podmínek, např. trvání sprintu, množství kyslíku, zdraví nebo stresu z obtížného boje či leknutí. Výsledkem je trojice verzí téhož dialogu – normální, unavená a zraněná varianta. Ve své podstatě se tak systém přibližuje mechanismu, jímž se pochlubil např. Spider-Man od studia Insomniac.

Podobná práce s audiem založená na vrstvení zvukových stop nastává i u zbraní nebo cestování po herním prostředí. Zvuk je zde šířen a deformován v závislosti na překážkách, které mu stojí v cestě, což může vyústit i v zavádivé informace o jeho zdroji.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama