Reklamy a mikrotransakce. Netflix údajně zvažuje další monetizaci herního katalogu
Společnost Netflix aktuálně disponuje poměrně rozsáhlým herním katalogem, který je dostupný předplatitelům populární streamovací platformy. Vedoucí pracovníci nyní údajně zvažují zavedení nových monetizačních metod v podobě reklam a dobrovolných nákupů. To vše ve snaze lépe zpeněžit poskytované herní služby. Informoval o tom americký deník Wall Street Journal.
- Netflix údajně zvažuje další monetizaci herního katalogu
- O potenciální diskusi informoval americký deník Wall Street Journal
- Ve hře je i příplatek nad rámec běžných tarifů
- Prozatím se jedná o nepotvrzené spekulace
Americký deník Wall Street Journal informoval o potenciální diskusi, která probíhá mezi vedoucími pracovníky společnosti Netflix, a to ohledně další monetizace herního katalogu. Společnost údajně zvažuje zavedení nových monetizačních metod v podobě reklam a dobrovolných nákupů. To vše ve snaze lépe zpeněžit poskytované herní služby. Reklamy by se měly týkat pouze zákazníků, kteří využívají tarif, jenž má jejich zobrazování implementován v základu. Řeč padla i na možnost nabízet “sofistikovanější” tituly za dodatečný příplatek.
Netflix pracuje na hře z univerza seriálu Squid Game
Jihokorejský mysteriózní seriál Squid Game dokázal v roce 2021 oslovit obrovský počet diváků. Streamovací společnost Netflix nyní oznámila, že pracuje na hře ze stejného univerza.
Deník Wall Street Journal nicméně zdůraznil, že se aktuálně jedná pouze o spekulovanou interní diskusi, která v žádném případě nenaznačuje, že společnost Netflix skutečně tyto změny provede. Uvádí však, že debaty proběhly v nedávných měsících. Za zdroj informací deník označil osoby obeznámené s výše zmíněnými diskusemi.
Oblíbená indie pecka Death's Door zavítá na telefony. Dostupná bude na Netflixu
Před dvěma lety vzala útokem herní knihovny malá a na první pohled nenápadná hra Death's Door. Netflix ji teď poskytl v rámci svého předplatného na Android i iOS.