Ředitel vývoje Star Wars Jedi: Survivor slibuje skutečný “new-gen” zážitek
i Zdroj: Respawn Entertainment / Electronic Arts
Star Wars Jedi: Survivor Novinka Ředitel vývoje Star Wars Jedi: Survivor slibuje skutečný “new-gen” zážitek

Ředitel vývoje Star Wars Jedi: Survivor slibuje skutečný “new-gen” zážitek

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

14. 2. 2023 08:30

Pomalu nastává doba, kdy si novinky od Electronic Arts na konzolích minulé generace už nezahrajete. Příkladem může být remake Dead Space, jenž dorazil pouze na Xbox Series a PlayStation 5 (a na PC). Nejinak tomu bude v případě Star Wars Jedi: Survivor. K rozhodnutí vynechat starší konzole se nyní vyjádřil ředitel vývoje.

Reklama

  • Autoři Star Wars Jed: Survivor se nemuseli zaobírat optimalizací pro konzole minulé generace
  • Hra díky tomu nabídne větší a detailnější mapy nebo rozmanitější NPC

Stig Asmussen se k tématu vyjádřil v posledním čísle magazínu Play. Právě díky tomu, že vývojáři nemuseli brát ohled na letitý hardware, se hra mohla rozvinout v hezčí, větší a komplexnější zážitek. “Rychle jsme přišli na to, že můžeme využít rychlejších procesorů, větší/rychlejší paměti, rychlejších nahrávacích časů a tak dále, abychom mohli zajistit mnohem větší mapy s vyšší mírou detailů, větší hustotu a rozmanitější nepřátele/NPC,” vysvětlil. 

Letíme na Koboh. Záběry ze Star Wars Jedi: Survivor ukazují krásy nové planety
i Zdroj: Respawn Entertainment / Electronic Arts

Letíme na Koboh. Záběry ze Star Wars Jedi: Survivor ukazují krásy nové planety

Pokračování Star Wars Jedi: Fallen Order se odehrává na dosud neviděné planetě, kde Cal Kestis narazí na agresivní droidy,…

8. 2. 2023 08:27

“Nechtěli jsme rozbít to, co se nám povedlo v první hře, protože byla velmi dobře přijata, ale chtěli jsme zážitek posunout/vylepšit. Nová generace nám to umožnila,” řekl s tím, že se fanoušci mohou těšit na skutečný “new-gen” zážitek ze světa Star Wars.

Asmussen se také krátce zmínil o next-gen verzi Fallen Order. Autoři totiž zvažovali, že do ní implementují ray tracing, když už si s ním pohrávali během přípravy pokračování. Nakonec tak ale neučinili, jelikož se způsob tvorby prostředí na minulé generaci příliš lišil od principů využívaných u projektů pro tu současnou. Během testování si alespoň uvědomili, jak by měli s technologií pracovat v rámci Unreal Engine 4, který si upravili pro své potřeby.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama