Ředitel vývoje Star Wars Jedi: Survivor slibuje skutečný “new-gen” zážitek
Pomalu nastává doba, kdy si novinky od Electronic Arts na konzolích minulé generace už nezahrajete. Příkladem může být remake Dead Space, jenž dorazil pouze na Xbox Series a PlayStation 5 (a na PC). Nejinak tomu bude v případě Star Wars Jedi: Survivor. K rozhodnutí vynechat starší konzole se nyní vyjádřil ředitel vývoje.
- Autoři Star Wars Jed: Survivor se nemuseli zaobírat optimalizací pro konzole minulé generace
- Hra díky tomu nabídne větší a detailnější mapy nebo rozmanitější NPC
Stig Asmussen se k tématu vyjádřil v posledním čísle magazínu Play. Právě díky tomu, že vývojáři nemuseli brát ohled na letitý hardware, se hra mohla rozvinout v hezčí, větší a komplexnější zážitek. “Rychle jsme přišli na to, že můžeme využít rychlejších procesorů, větší/rychlejší paměti, rychlejších nahrávacích časů a tak dále, abychom mohli zajistit mnohem větší mapy s vyšší mírou detailů, větší hustotu a rozmanitější nepřátele/NPC,” vysvětlil.
Letíme na Koboh. Záběry ze Star Wars Jedi: Survivor ukazují krásy nové planety
Pokračování Star Wars Jedi: Fallen Order se odehrává na dosud neviděné planetě, kde Cal Kestis narazí na agresivní droidy, ale také na potvory, které si tu žijí vlastním životem.
“Nechtěli jsme rozbít to, co se nám povedlo v první hře, protože byla velmi dobře přijata, ale chtěli jsme zážitek posunout/vylepšit. Nová generace nám to umožnila,” řekl s tím, že se fanoušci mohou těšit na skutečný “new-gen” zážitek ze světa Star Wars.
Asmussen se také krátce zmínil o next-gen verzi Fallen Order. Autoři totiž zvažovali, že do ní implementují ray tracing, když už si s ním pohrávali během přípravy pokračování. Nakonec tak ale neučinili, jelikož se způsob tvorby prostředí na minulé generaci příliš lišil od principů využívaných u projektů pro tu současnou. Během testování si alespoň uvědomili, jak by měli s technologií pracovat v rámci Unreal Engine 4, který si upravili pro své potřeby.