Ředitel vývoje Star Wars Jedi: Survivor slibuje skutečný “new-gen” zážitek
Pomalu nastává doba, kdy si novinky od Electronic Arts na konzolích minulé generace už nezahrajete. Příkladem může být remake Dead Space, jenž dorazil pouze na Xbox Series a PlayStation 5 (a na PC). Nejinak tomu bude v případě Star Wars Jedi: Survivor. K rozhodnutí vynechat starší konzole se nyní vyjádřil ředitel vývoje.
- Autoři Star Wars Jed: Survivor se nemuseli zaobírat optimalizací pro konzole minulé generace
- Hra díky tomu nabídne větší a detailnější mapy nebo rozmanitější NPC
Stig Asmussen se k tématu vyjádřil v posledním čísle magazínu Play. Právě díky tomu, že vývojáři nemuseli brát ohled na letitý hardware, se hra mohla rozvinout v hezčí, větší a komplexnější zážitek. “Rychle jsme přišli na to, že můžeme využít rychlejších procesorů, větší/rychlejší paměti, rychlejších nahrávacích časů a tak dále, abychom mohli zajistit mnohem větší mapy s vyšší mírou detailů, větší hustotu a rozmanitější nepřátele/NPC,” vysvětlil.
“Nechtěli jsme rozbít to, co se nám povedlo v první hře, protože byla velmi dobře přijata, ale chtěli jsme zážitek posunout/vylepšit. Nová generace nám to umožnila,” řekl s tím, že se fanoušci mohou těšit na skutečný “new-gen” zážitek ze světa Star Wars.
Asmussen se také krátce zmínil o next-gen verzi Fallen Order. Autoři totiž zvažovali, že do ní implementují ray tracing, když už si s ním pohrávali během přípravy pokračování. Nakonec tak ale neučinili, jelikož se způsob tvorby prostředí na minulé generaci příliš lišil od principů využívaných u projektů pro tu současnou. Během testování si alespoň uvědomili, jak by měli s technologií pracovat v rámci Unreal Engine 4, který si upravili pro své potřeby.