Rebellion větří kolem pohybových technologií
Představte si, že sedíte na stropu svého pokoje. Anebo se krčíte v rohu a už už vyhlašujete hnědý poplach. Anebo se tím pokojem procházíte a neskutečně hrdě sekáte rukama na všechny strany. I tak může vypadat hraní druhého dílu znovuoživené akce Alien vs. Predator, pokud se tým Rebellion bude držet své aktuální filozofie a skutečně se zhlédne v chystaných pohybových technologiích od Sony a Microsoftu. Konkrétně o ní mluvil Tim Jones, designér z Rebellionu, v rozhovoru pro server CVG. Do chystaného oživení této značky se pohybové ovládání prý pravděpodobně přidat nestihne, ale Jones prý nevidí důvod, proč by nemohlo být zahrnuto v případném pokračování.
"Neustále sledujeme nové připravované technologie, které udělají hry zajímavějšími a chystané pohybové technologie vypadají naprosto úžasně. Nemyslím si, že bychom je využili už v prvním AvP, ale ve druhém díle? Proč ne." Přesně tak, proč ne? Konečně někdo promluvil i o tom, že by se svítící bambule a malí chlapečci dali využít i jinak, než na roztomiloušké casual hříčky.