RCTW nepoužije F2P mechanismy
Nejnovější RollerCoaster Tycoon to teď nemá snadné. RCT 4 pro mobily byla příšerná dojička peněz a grafika PC verze, kterou vývojáři předvedli v posledním traileru, vypadá jako z roku 2005. Co RollerCoaster Tycoon World potřebuje, je získat důvěru fanoušků.
Proto se vývojáři z Area 52 snaží co nejvíce odtrhnout od černé mobilní ovce a přesvědčit fanoušky, že to s PC verzí myslí vážně. V rozhovoru pro Digital Spy se producent Matthew Labunka rozpovídal o tom, co hráče v RCTW čeká.
Mikrotransakce a časová limitace do PC her nepatří a nic takového na nás Area 52 nepřipravují. Naopak, svoji tvořivost budeme moci zúročit v klasickém simulačním módu nebo si zkusit splnit určitý úkol v challenge módu. Ať už postavíme cokoliv, budeme mít možnost naše výtvory sdílet s ostatními hráči.
S ostatními hráči se také budeme moci setkat v multiplayeru, který umožní skupině hráčů vytvořit nadnárodní společnost ve stylu Disney nebo Six Flags a postavit síť různých zábavních parků. Spolu pak budou soupěřit s ostatními společnostmi o nejvyšší příčku na celosvětovém žebříčku nejlepších lunaparků. Multiplayer nabídne vlastní achievementy a odměny za jejich dosažení.
Udržení hry při životě pak zajistí seznam naplánovaných rozšíření a DLC, ale hráči se dočkají i nových funkcionalit dodaných zdarma. Když vývojáři přijdou na něco, co by měli mít všichni hráči, prý nebudou váhat a předají to všem.
RollerCoaster Tycoon World by měl vyjít v polovině tohoto roku na PC.