rage-zrejme-bez-podpory-modifikaci
Novinka Rage zřejmě bez podpory modifikací

Rage zřejmě bez podpory modifikací

sleepless.

sleepless.

Reklama

Tim Willits z id Softu během své prezentace na GDC neobjasnil pouze nutnost překopat strukturu chystané akční hry Rage kvůli nedostatečné kapacitě DVD média pro X360 verzi, vyjádřil se rovněž k otázce modovatelnosti hry. Na zvídavý dotaz, zda bude Rage stejně přístupná tvorbě modifikací, jako předešlé hry od id Softu Willits odvětil: „Bohužel, Rage bude velmi těžce modifikovatelná“. Jako důvod uvedl komplexnost hrou používané megatexture technologie, která všechny data pro textury ukládá do jedné velké mapy, kterou pak streamuje, namísto toho, aby streamovala spoustu menších textur. Proto je pro zpracování megatextur do finální podoby tak náročné na výpočetní výkon, což ze hry vyřazuje běžného uživatele s běžným vybavením. Willits alespoň nabídl částečné řešení, které by moderům umožňovalo vytvářet menší modifikace, úrovně a přídavky do hry, rozhodně však ne kompletní modifikace. Minimálně v současné době, protože není vyloučeno, že se s tím v id Software poperou a modifikovatelnost hry ve větším než malém měřítku nakonec možná bude. Zvlášť proto, že práce s nástroji a skriptovacím jazykem v megatexture prostředí je mnohem přátelštější než práce s editory pro předchozí hry od id Softu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama