Zpět na článek

Diskuze: R.I.P. online her

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Orin
Orin
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemám rád konce. Zažil jsem RIP nepříliš populárního AC2, D&Donline ten ještě snad přežije a není to nic supr čupr - je to pro většinu sado. Rozloučit se hlavně s přáteli, avatary, které zůstanou akorát na zašitých sreenshotech a videích. Včera jsem si s přítelkyní pustil náš end guildy (12/2004-11/2008) z EQ2 a bylo nám z toho strašně smutno. Vzpomínky na začátky hry a objevování tajů online světa ve mě zanechalo hluboké stopy. Kořeníčko života v podobě online mne doufám bude provázet i nadále. Protože budou další světy a další virtuální dobrodružství..................................................... .)

Paramedic
Paramedic
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moji nepriatelia sa obrátia na prach. Aj moji priatelia sa obrátia na prach. Ja sám sa raz obrátim na prach... (z filmu Kunlun)
A ešte niečo veselšie - Ashes to ashes, dust to dust, Snoopy will find what Snoopy find must!

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím MMO mne nikdy nějak nebraly . Ani když všichni propadlii L2 nebo WOW . Prostě kdyby dokázali přinést opravdu solidní příběh asi bych jim i propadl ale jen neustále se opakující raidy , domlouvání se na tom kterém dungeonu ...a klikání . Prostě mi ten obsah dnešních MMO fakt nic neříká . Nejlepší děj měly Guild Wars , ale zase to byla taková online hra jen na oko .

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy Děj občas najdeš na RP serverech Ultimy, zvláště u nás. Ale chce to narazit na dobrý server.

Eso Rimmer
Eso Rimmer
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Taky jsem nikdy moc onlinovky nehrál, ale ne proto, že by mě nebavily, ale protože je mi líto toho stráveného času a je mi dopředu jasné, že dřív nebo později to hrát přestanu a všechny ty hodiny přidou v niveč. U ostatních her ať už online nebo offline jde o krátké časové úseky (dohrání hry, odehrání zápasu, závodu...), takže člověk může kdykoliv přestat a není to tím pádem taková ztráta času.
Z těch pár MMORPG co jsem trochu zkusil (Ultima Online, Lineage II, Ragnarok) mi přišla nejlepší rozhodně Ultima. Líbí se mi jak je propracovaná. WOW jsem odinstaloval asi po 30 minutách, protože se mi vůbec nelíbil grafický styl a působilo to na mně hrozně zjednodušeným stylem.

EDIT:
Ještě by mě zajímalo, kdy vyjde Shenmue Online. :) Líp by ale udělali, kdyby se vrhli na Shenmue 3 a nepokoušeli se dělat onlinovku z nejlepší single player hry svého druhu všech dob.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eso Rimmer Na druhou stranu - já jsem díky MMO získal spoustu známých, se kterými jsem v kontaktu i roky po tom, co už spolu nehrajeme. Dále mi MMO přinesly zájem o hraní role ve fantasy. Díky MMO jsem začal něco "literárně" tvořit, což předznamenalo moje směřování na vysokou školu. A nakonec pokus o tvorbu vlastního shardu na bázi Ultimy mi dal nespočet zkušeností s vedením lidí, komunikací s nimi atd.
Na druhé straně to spolykalo spoustu času a hlavně moje poslední eskapády i nervů. Ale ten čas bych do těch her nalil tak jako tak, jen offline. :)

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatuju si, kdyz jeden neoficialni L2 server prechazel na novou verzi hry, a delal se wipe vsech postav... server byl narvany k prasknuti, semtam se konaly bitky, ve mestech se veselilo, mnozi (vcetne me) odhazovali sve nejlepsi predmety... z drobnosti, jako hromadky zlata, se na zemi ve mestech vytvarely krasne ornamenty... me a parte kamaradu se podarilo strhnout asi dvacet lidi ve meste do tance (vsichni jsme vyuzili svoje echo stony vsech typu)...

Zruseni MO me trochu mrzi, kdysi jsem chtel tuto hru vyzkouset, a rikal jsem si ze jednou treba budu mit moznost... stejne tak SWG, ty jsem sledoval asi rok pred vydanim (pamatuju jak cela redakce LEVELu hre propadla)... a po Earth and Beyond jsem touzil od doby co jsem videl jeden E3 trailer...

Kdepak, smrt online hry neni dobrou veci. Kdyz takova hra umre, vzpomenu si, kdy a jak zacinala, a prijde mi to strasne davno - to si pak clovek pripada stary...

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezké počtení po ráno. :)

Chaozz
Chaozz
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus přesně tak! .-)

petafon
petafon
Level 1 Level 1
7. 8. 2009 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se tam píše o tom že každý by chtěl hrát za Pottera,Obi-Wana,Yodu nebo bůhví co v takovimhle MMO na motivy nějáký ságy, tak vývojáři by mohli udělat tu prasarnu že byste si vytvořily na začátku v nějákym editoru avatara a tyhle postavy jako Brumbál,Potter,Wiesly nebo Skywalker,Vader atd. tak by tam byli jenom jako nehratelný NPC.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
9. 8. 2009 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petafon A takhle to právě v 90% je a vůbec si nemyslím, že je to prasárna. To by tě bavilo pobíhat po světě mezi 150 000 Gandalfi, 90 000 Aragorny a 120 000 Legolasi??? Právě naopak, tohle řešení je jediné a dobré.

petafon
petafon
Level 1 Level 1
25. 8. 2009 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@McJabbo no jasně že nebavilo ale někdo na to může nadávat ,ale to sou fakt skalní případy .

noonoo
noonoo
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě by většině MMORPG pomohlo, kdyby je hráči přestali požírat jak stádo kobylek. Poslední dobou mám dojem, že hardcore jádro každou hru předem důkladně nastuduje na betě, pak se do hry vřítí, za týden jsou na max levelu, diví se, že není co dělat a jdou pryč.
A další stádo ovcí se je snaží mermomocí dohnat za pomoci všemožných rad a návodů postahovaných z inetu, místo aby hru skutečně "hráli".
Jak si s tímhle může nějaký vývojář poradit?

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@noonoo proto sem nikdy žádnou MMORPG nehrál a ni to neplánuju..právě kvůli tomu cos psal...jinak krásně jsi to shrnul....

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lupulin (technicka: noonoo je ona)

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@noonoo Ano, ano, ano.

Jak z toho ven, kdovi.

captainn
captainn
Level 1 Level 1
6. 8. 2009 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Opustit tohle otřepané a teď už snad skoro vždy neúspěšné herní schéma? Dle mého je to čistě otázka producentské odvahy a ochoty jít do rizika, ve smyslu komerčně méně probádané země.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To mi přípomíná jednu větu z Babylonu V:

Lorien: "Nothing last forever, not you, not me. In the end entropy consumes everything."

Star Trek a Old Republic nesází jenom na licenci... nikdo nemůže být Han Solo nebo Obi- Wan, nikdo nemůže být Kirk nebo Sisko.
WoWko z vás taky neudělá Malfuriona Stormrage nebo Alexstrazsu nebo Rhonina...

Ono ikdyž vezmete singleplayerovou hru podle filmové license povětšinou jde o hluboce podprůměrný odpad který má vytřískat peníze z fanošků... a to se říkalo i o KOTORECH předtím než vyšli... škoda jen že dvojku tak ustřihli ten konec. :P

Pokud Bioware dokáže alespoň to co teď o TOR říká tak to bude fajn hra (a asi seknu s wowkem až vyjde... navíc stejně sem ve warcraft RPG co sem tam hrajem malygosijský drak tak pro mě příběh WOLK trochu ztratil chuť...)

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
5. 8. 2009 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasím s nosnou myšlenkou článku. Snaha o prosazení "vše zlé je k něčemu dobré" není v tomhle případě moc výstižná. Ani tvrzení, že komunita, která se semkla v jedné hře se poté sejde v jiné není podle mě založené na pravdě. Možná to nejtvrdší jádro, nejlepší přátelé. Negativní dopad podle mě převládá. Já osobně jsem také takovouto smrt online hry nezažil, protože jednoduše online hry nehraju. Hraju jenom browserové blbinky typu BitFight a Tanoth, ale je mi jasné, že kdyby tyto hry zanikly, taky by mi bylo líto mé vypiplané postavy a gildy, kterou jsme společně budovali. Takže prohlášení "mám rád smrt on-line her" i v kontextu, v jakém je posazen, mi přijde jako obyčejná póza, nebo snaha o umělou originalitu. A poučení? Poučení je takové, že málokterá on-line hra přežije tak dlouho jako WoW a stejně tak se nezavděčíte, pokud její systémy budete kopírovat. Takže ani v tomhle žádné pozitivum nevidím. Matrix mohl být výborný a stejně by zahynul. Že licence může zpočátku táhnout a posléze herní náplň odrazovat (viz tragické hry podle filmů) už snad víme dávno a nepotřebujeme to zjišťovat smrtí on-line hry. Takže ani tenhle tvůj důvod mi nedává moc smysl. Naopak velice souhlasím s noonoo, ten zasadil hřebíček na hlavičku a o tomhle by měl být článek.

Kaiba
Kaiba
Level 1 Level 1
4. 8. 2009 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koniec oblubenej MMO je smutny hlavne ak ste tam nasli plno dobrych kamaratou a citili ste sa tam dobre je to nieco ako ked opustate skolu plnu kamaratou alebo mesto v ktorom ste vyrastaly sice to moze trvat len pol roka ale niekedy to staci mne este oblubenu hru nezrusily ale uz mi skoncilo par serverou na hre travian viete ze ten koniec pride ale aj tak je to trochu smutne ze vasa praca konci :(

Reklama
Reklama