@Overload
Wii jsem zpočátku fandil, ale je předražené jak sviňa a kvalitních (z mého pohledu) her je na něm pomálu. Čekal jsem víc než jen Mario Galaxy a port Okami... Proto jsem šel do levnějšího x360, kde to sice s originalitou her taky není bůh ví jaké, ale aspoň ta grafika je dobrá, když už nic. A nějaké ty dobré hry na něm taky jsou. Nicméně Nintendu ty zisky přeju rozhodně víc než Sony a MS, protože je to herní firma a ne jen nějaký moloch co vyrábí všechno "od špendlíků po lokomotivy" .
@Eso Rimmer
Slanecek: "Pokud za něco nezaplatíš a není to vyloženě freeware, tak to kradeš." - Zapomněl jsi, že všichni máme předplaceno díky tomu, že OSA vybírá peníze za každý harddisk, flash paměť, CD, DVD, tiskárnu, kopírku... a asi i proto si podle zákona můžeš filmy a hudbu stahovat. To, že je to legální je prostě fakt a nic na tom nezmění ani pochybné soukromé organizace typu OSA, IFPI a já nevím jak se všechny jmenují. Pro mě jsou to všechno příživníci kteří ve skutečnosti nepřináší nic dobrého ani lidem ani autorům. Myslíš že někdy OSA, RIAA, IFPI prohlásí: "OK, vypadá to, autorská práva jsou už v zákoně dobře ošetřena, náš cíl byl dosažen a proto naši organizaci rozpouštíme.". Ani náhodou!
@Tragedy
No protože se snažili podpořit HD-DVD na úkor Blueray. Když se ukázalo, že HD-DVD nikoho nezajímá a s Blueray je to teď obdobné, tak proč vydávat nějaký dotovaný addon a ještě tak podporovat konkurenci? Podle mě se z Blueray nikdy nestane formát typu CD nebo DVD. Kapacita a cena harddisků, snižování cen flash pamětí, zrychlování internetu, rozšiřování online distribuce - to všechno hraje v neprospěch blueray.
@complain
to complain: Zbytečně chytáš za slovíčka a možná si tím něco dokazuješ. Odkaz na wikipedii jsem dal jen pro pořádek a nevím co je na tom špatného. Podle mě je wikipedie solidní zdroj informací. Jistě ti udělá radost, že informaci o tom, že Soul Calibur je vlastně druhý díl série, nemám z wikipedie. ;-)
Co se týče toho pojmenovávání pokračování her obecně, tak obdobných případů, kdy čísla "nesedí" je víc, takže bych z toho nedělal tragédii.
@busines
Já si Dreamcast koupil tuším v roce 2007. Tou dobou se už dávno neprodával a já měl mnohem výkonnější PC. Přesto jsem se u her náramně bavil a stojím si za tím (stejně jako snad každý kdo někdy Dreamcast vlastnil), že se jednalo o nejlepší konzoli od příchodu 32bit generace až po tu současnou. Když se podíváš na to, jaké hry DC nabízel hned od svého uvedení, že měl v základu možnost připojení k internetu a hraní multiplayer her na oficiálních serverech zadarmo, podporu internetového prohlížeče s klávesnicí a myší, podporu VGA výstupu, originální paměťovou kartu, na svou dobu vynikající grafiku a přitom startovací cenu tuším 200 dolarů a rok a půl před PS2...
Netvrdím, že PS2 je špatná, ale troufám si tvrdit, že DC byl z hráčského pohledu mnohem lepší.
@Eso Rimmer
Slanecek: "Pokud za něco nezaplatíš a není to vyloženě freeware, tak to kradeš." - Zapomněl jsi, že všichni máme předplaceno díky tomu, že OSA vybírá peníze za každý harddisk, flash paměť, CD, DVD, tiskárnu, kopírku... a asi i proto si podle zákona můžeš filmy a hudbu stahovat. To, že je to legální je prostě fakt a nic na tom nezmění ani pochybné soukromé organizace typu OSA, IFPI a já nevím jak se všechny jmenují. Pro mě jsou to všechno příživníci kteří ve skutečnosti nepřináší nic dobrého ani lidem ani autorům. Myslíš že někdy OSA, RIAA, IFPI prohlásí: "OK, vypadá to, autorská práva jsou už v zákoně dobře ošetřena, náš cíl byl dosažen a proto naši organizaci rozpouštíme.". Ani náhodou!
@busines
Do xboxu se dávaly postupně tuším 4 druhy mechaniky (Samsung, Hitachi, Benq, Liteon) s tím, že ta nejnovější byla nějakou dobu "neflashnutelná", ale to už taky neplatí.
@kasta.smf
Zahájení prodeje - Ukončení výroby konzol:
Atari 2600 1977 - cca 1992 (15 let) NES 1983 - 1995 v USA (2003 v Japonsku) (12/20 let) Megadrive 1988 - 1997/1998 (10 let) SNES 1990 - 1999 USA (2003 Japonsko) (9/13 let) Playstation 1994 - 2006 (12 let)
Tak nevím co je na těch 10 letech tak neuvěřitelného, když se tak dlouho prodávaly všechny úspěšné konzole.
Menší úprava věty z článku: "PlayStation 2 změnila herní a zábavní průmysl, protože zabila Dreamcast - nadějný systém plný skvělých a inovatiních her."
@FreeTibet
Je sranda pozorovat co dokáže jedno reklamní video. :) Já jsem skeptický. Jistě by to bylo super, kdyby to fungovalo jako v tom videu, ale obávám se, že to tak nebude. Mám na mysli např. to jak nakreslí auto, to se změní na 3d auto, které půjde ovládat a ta opice ho ještě rozbije. To zkrátka naní možné z 2d obrázku vygenerovat. Samozřejmě nepočítám věci typu kruh = balón apod. Leda že by v návodu ke hře byly předmalované symboly pro předměty, se kterými se ve hře dopředu počítá, ale v tom případě by jich muselo být hrozně moc, protože jinak by to velice rychle omrzelo.
PS: Kromě PC mám i konzole. Aby si někdo nemyslel, že jsem PCčkář co ryje do konzolí. :)
@complain
Soul Calibur je pokračování prvního dílu s názvem "Soul Edge", takže je to opravdu druhý díl této série a "Soul Calibur II" o kterém píšet ty, je ve skutečnosti třetí díl, viz wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Soul_Calibur
Každopádně Soul Calibur je opravdu perfektní i na dnešní poměry.
@miki68cz@seznam.cz
Až na to, že je to jen reklamní video, čili je to jen jejich zbožné přání, aby to tak fungovalo. V reálu to bude jen další SEGA Activator ring http://www.youtube.com/watch?v=ql-UZv3AS-E http://www.youtube.com/watch?v=780bIG6TXFk
Jsem skeptický. S obdobným ovládáním přišla SEGA před x lety v podobě Activator Ringu. Tohle je sice modernější, ale výsledek bude nejspíš stejně špatný, viz.Activator ring na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ql-UZv3AS-E http://www.youtube.com/watch?v=780bIG6TXFk
A není to "před rokem ohlášené Gran Turismo" náhodou Gran Turismo 4 Mobile, které bylo ve skutečnosti ohlášené už v roce 2004 a od té doby jde ve šlépějích Duke Nukem Forever? :)