Projekt od autora PUBG má ambice uvítat na jedné mapě tisíce hráčů
Tento týden oznámené odstoupení designéra Brendana Greenea ze studia PUPG Corporation, resp. její mateřské společnosti Krafton doplňují informace o jeho budoucím projektu. Zakladatel battle royale žánru se ve svém nově zformovaném týmu pokusí o vytvoření komplexního sandboxu bezprecedentních rozměrů.
- Brendan Greene blíže představuje vizi svého nového titulu
- Evoluce projektu Prologue bude provázena o bezplatné technické demo
Cílem studia PlayerUnknown Productions není navíc pouze předložit před hráči enormní svět bez viditelných hranic, ale zároveň jej i smysluplně zaplnit – právě tento aspekt vnímá Greene za největší úskalí vývoje všech obřích map. Generování stovek kilometrů čtverečních s realistickou podobou obsahu se má v jeho případě opírat o spojení dvou technologií, neuronové sítě a umělé inteligence.
Jako první ochutnávku projektu Prologue, jenž si z PUPG Corporation odnesl Greene při svém odchodu, chce studio nabídnout volně dostupnou ukázku. Obsahem tohoto bezplatného dema nebude nicméně hra v pravém slova smyslu, jako spíše prezentace technických možností, které ve finálne přinese. Prologue nenabídne navíc v dynamicky generovaném světě ani žádnou navigaci prostředím, nýbrž předloží pouze cílovou destinaci, hrstku nástrojů a nástrahy měnícího se počasí.