project-dust-navaze-na-populous
Novinka Project Dust naváže na Populous

Project Dust naváže na Populous

Marek Švrkala

Marek Švrkala

7
Reklama

Také jste po prezentaci hry s prozatímním názvem Project Dust na konferenci Ubisoftu pořádně nevěděli, o co vlastně půjde? Dnes pro vás konečně máme první podrobnosti. Rozpovídal se totiž designér Eric Chahi, jenž za projektem stojí. „Project Dust je duchovním dědicem Populous,“ upřesnil Chahi. „Hra je zasazena do extrémní verze planety Země, kde příroda ukazuje svou sílu mnohem mohutněji, než jsme zvyklí. Tsunami, zemětřesení, povodně, požáry a sopečné erupce ohrožují lid Dust. Hráč bude moci jako Bůh manipulovat se světem. Jako kdyby si stavěl hrady písku, bude jednoduše moci modelovat půdu, vodu, lávu, oheň, kytky a stromy. Hráči s touto silou pomohou svému lidu odolat přírodním katastrofám.“

„Všechno, co jste viděli v traileru, je skutečná simulace, ne pouhá grafická vizualizace. Technologie pohánějící hru jsou na špici toho, co nyní může být na počítačích vytvořeno. Tým udělal ještě lepší práci, než jsem očekával při návrzích,“ uvedl Chahi. Pro Project Dust měl hned několik inspirací: „První podnět byl přímo ze života. Hru jsem se rozhodl udělal na mém výletu na Vanuatu v roce 1999, kdy jsem byl poblíž aktivního kráteru. Byl jsem vystrašen, vždyť blízko nás padaly sopečné kameny, ale byl to obrovský zážitek. Tehdy jsem měl jen dvě myšlenky: ‚Chci vytvořit ještě jednu další hru, než zemřu a chci v ní zprostředkovat spojení přírody, krásy a možného ohrožení v jednu chvíli.‘ Samozřejmě mě hodně ovlivnil rovněž Populous a také tituly jako Rez. Hudba je totiž důležitou součástí herního světa.“

Project Dust vyjde na jaře příštího roku na Playstation Network, Xbox Live Arcade a také na digitální distribuční služby na PC.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama