producent-resi-5-obhajuje-kontroverzni-ovladani
Novinka Producent RESI 5 obhajuje kontroverzní ovládání

Producent RESI 5 obhajuje kontroverzní ovládání

Michal Maliarov

Michal Maliarov

3
Reklama

V nejnovějším rozhovoru se Jun Takeuchi, producent Resident Evilu 5, svěřuje s problematickými úseky vývoje hry, vybraným stylem ovládání i cenou celého projektu. Celý rozhovor můžete v angličtině najít na stránkách 1UP, malý výňatek ohledně ovládání si můžete přečíst níže:

1UP: Co si myslíte o reakcích z hratelného dema? Spousta lidí před chvílí pustilo z rukou Gears of War 2, takže stále zůstali ve stylu “běž a střílej“, systém ovládání v RE5 je ale o nečem jiném. Berete si z ohlasů nějaké ponaučení?

JT: Když jsme přistupovali k vývoji RE5, nebrali jsme jej jen jako další akční adventuru či FPS, vyvíjeli jsme hru ze série Resident Evil. Proto pro nás bylo důležité vybrat design a styl, který bude sedět nejlepšímu RE, který můžeme vytvořit. Nesnažili jsme se udělat jinou hru. Proto, i když styl “běž a střílej“ sedí mnoha hráčům, myslíme si, že námi vybraný styl ovládání hry nátuře Resident Evilu sedí nejvíce. V demu si nelze úplně zvyknout na celou hru, protože se jedná o velmi krátký zážitek. Jsme si ale jisti, že až hráči usednou k finální hře, pochopí, že dané rozhraní sedlo hře nejvíc.

Resident Evil 5 vychází prozatím pouze na konzole 13. března tohoto roku. PC verze se očekává později.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama