Producent RESI 5 obhajuje kontroverzní ovládání
V nejnovějším rozhovoru se Jun Takeuchi, producent Resident Evilu 5, svěřuje s problematickými úseky vývoje hry, vybraným stylem ovládání i cenou celého projektu. Celý rozhovor můžete v angličtině najít na stránkách 1UP, malý výňatek ohledně ovládání si můžete přečíst níže:
1UP: Co si myslíte o reakcích z hratelného dema? Spousta lidí před chvílí pustilo z rukou Gears of War 2, takže stále zůstali ve stylu “běž a střílej“, systém ovládání v RE5 je ale o nečem jiném. Berete si z ohlasů nějaké ponaučení?
JT: Když jsme přistupovali k vývoji RE5, nebrali jsme jej jen jako další akční adventuru či FPS, vyvíjeli jsme hru ze série Resident Evil. Proto pro nás bylo důležité vybrat design a styl, který bude sedět nejlepšímu RE, který můžeme vytvořit. Nesnažili jsme se udělat jinou hru. Proto, i když styl “běž a střílej“ sedí mnoha hráčům, myslíme si, že námi vybraný styl ovládání hry nátuře Resident Evilu sedí nejvíce. V demu si nelze úplně zvyknout na celou hru, protože se jedná o velmi krátký zážitek. Jsme si ale jisti, že až hráči usednou k finální hře, pochopí, že dané rozhraní sedlo hře nejvíc.
Resident Evil 5 vychází prozatím pouze na konzole 13. března tohoto roku. PC verze se očekává později.