Proč Sony zrušilo Eight Days a The Getaway?
Když vzešlo najevo, že studio Sony Computer Entertainment zrušilo dva ambiciózní projekty, Eight Days a The Getaway, většina herní populace si myslela, hry stejně prakticky neexistovaly a prezentovaly se jen na odiv pěknými screenshoty a to bylo tak všecko. Zkrátka, že jejich hlavním účelem bylo ne dokončení, ale pouze zpopularizování konzole Playstation 3. Dnes už jednou citovaný Shuhei Yoshida se však proti tomuto ostře ohradil a řekl, že obě hry samozřejmě existovaly. Jejich vývoj však byl ukončen ze zcela jiných důvodů, než těch, že by nevypadaly dobře, nebo že by jejich vývoj byl nějak moc nákladný. Oběma hrám totiž chyběl online multiplayer, a to je podle Yoshidy "velmi důležité." Dalším důvodem, i když ne tak důležitým, bylo prý špatné zařazení do portfolia Sony, když se uvažovalo nad tím, co podpořit a co naopak poslat k ledu. I tak je ale určitě škoda, že obě hry zřejmě už nikdy nespatří světlo světa. Čert vem portfoliové zařazení!