Zpět na článek

Diskuze: Proč se Oblivion nikdy nevyrovná Warcraftu?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
15. 4. 2006 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Yendii:
Presne tak! Clanek nebyl myslen jako recenze, tudiz to nemusite brat jakoze wow je jedina dobra hra a oblivion je jedna z mnoha tech spatnejch!! to nikdo nerika!
WoW je proste fenomen. At si rika kdo chce co chce, je to skvela hra! Proc? protoze dokazala nalakat normalni "offline" hrace k onlinovkam (konkretne treba me). Ano, je to i tim, ze to ve vsech casopisech a ve vsech recenzich dostavalo vysoka hodnoceni a proto ze si blizz umi zaridit publicitu a tudiz reklamu... ale nikdo nebrani ostatnim vyvojarum si to zaridit taky.. a vysoka hodnoceni v takovem mnozstvi casopisu (internetovych i normal) si opravdu zaslouzi jen nadprumerna hra. kdo nesouhlasi, at nesoulhasi- ja napriklad take nesouhlasim s desitkou pro GTA:SA.. je to o nazoru

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, proč jsou tu někteří jedinci tak agresivní ve svých názorech.
Podle mého názoru člověk může srovnávat Jablka s hruškami, i když to tak v tomto případě určitě nebylo. Než začnete nadávat mistru Radkovi, zamyslete se nad sebou, a popřípadě napište vlastní článek. Konstruktivní kritika je samozdřejmě možná, ale to co tu někteří předvedli.... zůstává rozum stát.
Navíc byl tento článek subjektivní, a ne objektivní.
A zde kritika nemá co dělat. (snad jen promlouvání do duše, je-li to třeba).

dasik@email.cz
dasik@email.cz
Level 1 Level 1
20. 10. 2010 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda, málokdy se stane, aby mě nějaký článek takhle rozčílil. :) Tohle prostě nelze porovnávat a fakt mě pobavil ladikbryla tím, jak napsal, že to už je rovnou možné srovnávat WoW s Train Simulatorem - že tam ti taky nikdo nebude vychvalovat tvé nové brnění... :D :D :D
Já osobně hraju jen offline hry (onlinovky už jsem ale samozřejmě taky vyzkoušel) a z tohoto článku mi vyplývá jediné: WoW je prý lepší, protože tam jsou kámoši a můžeš s nima komunikovat, jít s nima na výpravu a chlubit se jim...
A tohle považuju právě za nejméně důležitou věc vůbec. A protože ve všem ostatním jsou offline RPG stejné nebo lepší (příběh, grafika, propracovanost mytologie a historie světa atd.), je Oblivion jasná volba. A nejen on, hrál jsem Morrowind, Gothic, Arx Fatalis, Vampire, Zaklínače a spoustu dalších offlinovek, a ani jednu z těch her bych za žádnou onlinovku nevyměnil... ;)

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
6. 4. 2006 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor článku je pravděpodobně těžkej powergamer a jelikož asi nezažil nic jiného, tak to považuje za ten "jediný správný" styl hraní. Ok, každý má rád něco jiného, ale podsouvat to ostatním? To snad ne!!!

Cergy2
Cergy2
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už se tady někdo bavil o tom, jaká je Diablo skvělá hra a že WoW apod. jsou klonované sračky ve kterej jenom mlátíte respující se nestvůry, tak o čem je v tom případě Diablo? Dokonalejší zabíjení nestvůr? Tyhle hry se většinou považují za tzv. Akční RPG (MMORPG jsou takové asi všechny), kde nejde prakticky o nic jiného. Tam nepatří propracovanost příběhu ani všemožně dokonalé logické hádanky, je to v podstatě o tom, kdo zabije víc jinejch hráčů a dosáhne většího ranku.

leco77
leco77
Level 1 Level 1
23. 10. 2008 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z takovych MMORPGcek jako WoW, ragnarok atd jsem vyrostl, me to prijde jako strata casu... to je spis klikaci hra, nez herni zazitek ze hry... kliknes on zabiji, zabij milion potvor aby jsi mel level... no uz mi to prijde jako blbost takhle lidi nutit nudit se aby byl lepsi...

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
11. 8. 2006 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oblivion skvělá hra pro jednoho hráče kdyby byla online nej hra na svete...wow masivni a jiste zceal super hra pro moc hracu kdyby byla singel desna nuda oblivion by zkratka uspel tak jako tak ale u wow se da otom silne pochybovat..vic nemusim dodavat..nikdo mne z omylu nevyvede....nehlede na to kolika skvelych modifikaci ma vyjit a oblivion se zase zmeni na nekonecnou hru kde jen ty sam jsi hrdina a nemusis se s nikym delit....

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
12. 4. 2006 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JJJJJJJJJJJEEEEEEEEEŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍŠŠŠŠŠŠŠIIIIIIIIIIIIIIIIII
Dost už !~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!!!

Sariss
Sariss
Level 1 Level 1
13. 4. 2006 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ykarne o co de? tohle je diskuse, kazdej tady muze vyjadrit tvuj nazor, tvoje smula, ze to musis cist ;)

Clank.
Clank.
Level 1 Level 1
12. 4. 2006 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda sorry, ale co to je za "dementni" clanek? Jak muze autor srovnavat neco naprosto nesrovnatelneho?

Ependy
Ependy
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To de?srovnávat singleplayer hru s online hrou?

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg omg omg... talde diskuse je spoooooousta plku. A ten clanek je sice good, ale jeho podstata je naprosta volovina. ano ano, pan fridirch vazne micha jablka s hruskama, ale zaroven i chapu proc. Protoze oblivion vsichni s chuti k MMORPG prirovnavaji. A je to blbost.

Online hra nikdy nemuze byt stejna jako OFfline. sou obje o necem jinem a satzeji na jine principy a hratelnost. zatimco offline se specializuje na pribeh, roznorodost Q atřd. atd. onlineovky se zase zameruji na interakci mezi hraci a kraaasny svet, ktery, prave diky lidem, dosahuje neuveritelne interaktivity. WoW je super gameska, ael samozrejme sou v ni chyby. Napriklad neuveritelne stereotipni Q a samozrejme absence nejakeho poutaveho a zajimave vypraveneho pribehu. U offline RPG (jako oblivion, Bald. Gate, Neverwintery atd atd. dosadte sveoblibene offline rpg) zase chybi interakce s prostredim.

proste a jednoduse.... tadle diskuse je blbost, protoze sam autor uz vam vysvetlil podstatu clanku.. newym, proc to porad resite.. je to snad jasne ne??

Radek Friedrich
Radek Friedrich
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom k tem vycitkam, ze "srovnavam nesrovnatelne" a "pletu jablka s hruskama" - ja jsem nikde nenapsal ze Oblivion je offline mmorpg, naopak reaguju na to, ze se to vyskytuje v kazdem druhem clanku o Oblivionu - proto vzniklo tohle srovnani, aby si ti, co tenhle argument pouzivaji, vsimli sveho omylu. Pro tommyvejmitsch> 18 hodin hrani je pomerne silna nadsazka, precijenom uz nejsem nejmladsi...

tommyvejmitsch
tommyvejmitsch
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehmm, dovolil bych si autorovi připomenout, že Oblivion je offline, což jako znamená, že nemusí člověk mít internet a že tam běhají nestvůry, které neřídí jiní hráči (jak by taky mohli, když to není online). Takže srovnání s WoW mi přijde totálně zcestné. jediná podobnost je v tom, že se v obou případech jedná o fantasy námět.
jediný důvod, který mě napadá, že ve slabší chvilce mezi 18 hodinymi hraní někde něco zaslechl a rozhodl se přihřát si kašičku. Taky si rád zahraju, ale hrát 18 hodin denně považuji za závislost a ta se dá léčit. Btw mě zajímá - 18 hodin hraní, počítejme ta 30 minut na záchod, 10 minut na přípravu jídla a 20 minut na telefonování. Zbývá tedy 5 hodin na spánek a život. Takže by se tu měl někdo probudit z MMORPG opojení a registrovat svět kolem.

Cergy2
Cergy2
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já teda nevim, ale srovnávat MMORPG s offline RPG mi přijde trochu jako blbost. Beru porovnávání Everquest2 x WoW a beru Gothic3 x Oblivion, ale v tomto případě se autor asi trochu přehmát. MMO má své kouzlo online her, ale offline hry jsou - aspoň povětšinou v žánru PRG - o tom klidu a vychutnávání si toho, že celý ten svět je nebo bude jen a jen váš. Nelezou za váma nějaký prudy na vyšším lvlu a nevybíjejí cokoli, čeho se dotknete, jen aby vás naštvali tim, že vy z toho nedostanete expy. Nemusíte čekat na resp monster, které tu ulovil někdo před pár minutama. Je to prostě něco úplně jiného.

Liger
Liger
Level 36 Level 36
Hlavní platforma: PlayStation
5. 4. 2006 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MMORPG mají své kouzlo a u World of Warcraft jsem se skvěle bavil, ovšem nic se nemůže vyrovat offline RPG, které si sám vychutnám s mnohem lepším příběhěm a dějem. S tím, co říká sam.speed naprosto souhlasím.

ladikbryla@seznam.cz
ladikbryla@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 10. 2008 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není náhodou Friedrich redaktorem?? Pokud ano, nechápu, jak z něj taková pitomost mohla vůbec vypadnout.. Hele nic ve zlem, ale srovnavat WOWko primarne koncipovane jako multiplayer a Oblivac jako cistokrevny single, je jako srovnavat dejme tomu UT3 s Bioshockem.. To proste nejde.. Ruku na srdce, cele nafouknute wowko s jeho infantilnim designem se muze jit bodnout treba proti Lineage 2, ktere uz funguje ponekud dele.. Pokud chtel autor vyzdvihnout koncept MMORPG proti klasickým offline dungeonum, to uz muze rovnou treba oproti trainsimulatoru, tam taky nebudou obdivovat jeho nove brneni.. Nebo co treba wowko srovnavat HOMAM serii?? To snad ne.. Kam se podel Eisler s Anastasovem??

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
13. 4. 2006 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TO SARISS :
Za prvé to číst nemusim.
Za druhé je opravdu obdivuhodné, jak neslušně a stále dokola o tomtéž se zde někteří jedinci vyjadřují. Nejdřív si přečti CELOU diskuzi, abys pochopil, že všechno podstatné už bylo řečeno. Tenhle článek asi nebyl myšlen Až zas tak vážně, a proto se neni třeba uchylovat k takovým agresivním výrazům, které tu padly. Radši si ho přečti ještě párkrát (ten Radkův názor).
Tvoje smůla, žes to nepochopil.

Filip Bártek
Filip Bártek
Level 1 Level 1
12. 4. 2006 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ihned po precteni clanku me napadlo, ze z nej vyplyva pouze jedna vec: autor je chudak (zavislak na WoW, jestli se tomu tak da rict). Je to napsane vazne presvedcive, jesteze se k veci rozumne vyjadril v diskuzi. Nicmene tema srovnavani offline a online her je rozhodne zajimave - na srovnavani hrusek a jablek nevidim nic spatneho. Takze kdybyste nekdo narazili na serioznejsi clanek v tomhle duchu... pastnete link.
Diskuze byla taky poucna: dozvedel jsem se, ze existuji dva druhy lidi. :)

Genesan
Genesan
Level 1 Level 1
10. 4. 2006 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten nadpis by měl být naopak, Proč se WoW nikdy nevyrovná Oblivionu. Přeci jenom, atmosférou zadupává Oblivion nějaký hloup World of Warcraft hluboko do hlíny.

Sariss
Sariss
Level 1 Level 1
9. 4. 2006 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Srovnavat MMORPG a offline RPG je IMHO naprosta kravina... MMO svet tvori hlavne lide-hraci a to se nikdy nemuze podarit v normalnim RPG, cili tenhle clanek je totalne o nicem, zase jeden bez kteryho bych se klidne obesel. Co od informacni kvality - 0... Takze zdravim a pozdravuji a radsi si zahraj WoW o par hodin dyl nez abys smolil takovyhle mysi kvaky. S uctou - Tvuj Pepicek!

Sariss
Sariss
Level 1 Level 1
9. 4. 2006 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sariss Po zpetnem precteni cele diskuse jsem zjistil ze sem vubec nic noveho nerekl. Tak to zkusim napravit: WoW me nechytl vubec protoze je to skutecne pouze masove vybijeni nestvur a sysleni itemu at uz solo nebo ve skupine. Drive sem hodne hral MMO hlavne UO, RuneScape, Ragnarok Online a ted sem se uhnizdil na chvili u Dofusu. Co maji tyto hry vsechny stejne je prave to masove vybijeni a sysleni ktere za chvili prestane bavit. Jedinou vyjimku tvori UO a RS, ktere ma implementovany system vyroby takze se da delat i neco jineho. No v Dofusu to vlastne do urcite miry je taky. On vubec Dofus je zajimava hra, s tim svym turn-based bojovym systemem, ale i tak to za chvili omrzi, holt MMORPG sou vsechny porad o tom jednom narozdil od offline RPG kde temer kazda jedna hra je klenotem diky pribehu... A ted se do me pustte, jestli to jeste nekdo bude cist ;)

Filip Bártek
Filip Bártek
Level 1 Level 1
12. 4. 2006 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sariss >Dofus je zajimava hra, s tim svym turn-based bojovym systemem, ale i tak to za chvili omrzi
To mas pravdu, ja mam za to, ze kazda z dnesnich MMO her omrzi (pomerne brzo). Nicmene pokud za tu chvili, co to hrajes, zapadnes do nejake solidni komunity, docela tezko se odchazi.
>MMORPG sou vsechny porad o tom jednom
Tak je to dneska, ale myslim, ze do budoucna jeste maji hoodne co ukazat. Sice do toho nevidim, ale tak me napada, nechystaji se nejake killer revolucni MMO tituly pro PS3 nebo Revolution? To by mohlo vecma zase pohnout.

Beranek.simon
Beranek.simon
Level 1 Level 1
20. 2. 2008 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja bych to nejak nehodnotil,kazda hra ma svy pro a proti,a dohadovat se co je lepsi je zbytceny,kazdej ma svuj nazor na tu a tamtu vec,takze si precist pousmat se a neotravovat chudaky lidi

Ependy
Ependy
Level 1 Level 1
8. 4. 2006 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne tak,obě hry sou uplne jine-jako by ste srovnavali strategii se zavodni hrou.

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
7. 4. 2006 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ježiši přestaňte to řešit.Tenle článek byl podle mně myšlenej ironicky.je to satyra(každej přece ví že WoW je sračka :-)) )

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
12. 4. 2006 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omg.. todle je vazne debata na urovni.. budto si treba prectete vyjadreni autora osobne nebo radsi nic nepiste~~! nekde na zacatku diskuse tu na to odpovidal a vy to sem porad pisete dokola, do zblbnuti~~!
nechte toho a redeji si zkuste neco napsat sami... nebo si najdete nejakou lepsi zabavu nez oopisovat jeden dotaz porad dokola...

Sariss
Sariss
Level 1 Level 1
13. 4. 2006 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath Tady de o to ze tenhle clanek je proste hloupej a vubec nemel vzniknout. Po strance informacni to ma jeste mensi hodnotu nez napis: "Radek miluje Moniku" co mame napsanej na stene kotelny tady za barakem....

Ohledne toho: Zkuste napsat neco sami: Proc bych to delal? Sem snad redaktor techhle stranek? Ne. On ano. Nevim jestli je za to placenej a jestli maj nejakej minimalni limit clanku na mesic co musej napsat ale tenhle zblept me pripada jak kresleni sprostejch obrazku na zdi, holt uz clovek nevi co by roupama delal....

Latal.J
Latal.J
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

At si ten frajírek hraje co chce oblivion je svela hra pro přiznivce tohoto žánru PS:Lineage 2 Chronicle 4 je stejně lepší než World of Warcraft ::::))))))

Reklama
Reklama