Proč hry od FS nemají výběr obtížnosti?
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč hry od FS nemají výběr obtížnosti?

Proč hry od FS nemají výběr obtížnosti?

Martin Nahodil

Martin Nahodil

17
Reklama

Hry od FromSoftware jsou obecně známé tím, že hráči nedají nic zadarmo. O jejich úspěch se postarala především série Dark Souls. Hidetaka Mijazaki promluvil v interview pro GameSpot o tom, proč ve svých hrách nedává hráčům možnost výběru obtížnosti.

"Nedáváme do našich her výběr obtížnosti, protože chceme každému hráči nabídnout ten samý zážitek a zábavu. Chceme, aby všichni čelili výzvám a následně je překonali způsobem, který bude hráčům nejvíce vyhovovat," řekl Mijazaki. "Máme za to, že pokud by v našich hrách bylo více obtížností, rozdělilo by to naši komunitu na několik částí. Lidé mají jiné zážitky při jiných úrovních obtížnosti. Tohle je něco, co si během vývoje bereme k srdci. Řídili jsme se tím při vývoji předchozích her a platí to i při vývoji Sekiro."

Mijazaki také naznačil, že Sekiro bude ještě o něco těžší než kterákoliv z předešlých her od FromSoftware. To má být také důsledkem změn ve hratelnosti, o kterých jsme vám dávali vědět minulý týden. Sekiro: Shadows Die Twice by mělo vyjít v první polovině příštího roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama