Zpět na článek

Diskuze: Proč bude Resi 7 z pohledu vlastních očí?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Loading...
Loading...
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak tady u té hovadiny nemá absolutně číslo 7 co dělat. Tohle je prostě spin off s číslovkou 7 což je od capcomu pěkně trapný. A co já na to kašlu na konci roku objednám kolekci RE4,5,6 hd z USA a pohoda tohle ať si nechají.

prso
prso
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Už jen naposled a v krátkosti, ať tady nehijacknem celou diskuzi. Má hypotéza: hrajou to na obě strany, RE2 remakem si získaj staromilce i mladší hráče (tušim, že tam budou i moderní prvky) a s RE7 sledujou jakejsi (pro mnohý pochybnej) trend.
Němí hrdinové jsou problém, s tim souhlasim. To s tim povislym prsem bylo vtipný.
O to mi právě šlo, nikdo si nemyslí, že tam jsou oni. U FP her, do kterejch můžeš projektovat svý rozhodnutí, se můžeš s postavou do jistý míry identifikovat, ale furt jseš primárně ta postava.
Poslední část neměla s vulgarismama nic společnýho.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Samozřejmě, že na to nahlížím z vlastního úhlu pohledu. To jestli se někdo zamyslí nad informací z mého textu je pouze na něm. Netvrdím, že je to správné, ale zrovna: "Lžou a mám pravdu..." skutečně je. Proč by jinak dělali remake RE2 a u RE7 tvrdili, že tohle je jejich správný krok, to samé pak mohou tvrdit o remaku. Co to bude poté znamenat, že měli pravdu v obou případech? Nesmysl. Proč bych si pak já nemohl vymýšlet stejně podobnou pravdu u svých tvrzení.

Samozřejmě, že většina FP her má příběhový pozadí charakteru, za který mám možnost hrát, ale jak to vypadá, vždyť je to hloupý. Half Life 2, BioShock třeba. Kdyby Freeman nebyl na obalu, tak nikdo neví, jak vypadá, o BioShocku škoda mluvit. A když někdo řekne BioShock Infinite, každý odpoví Elizabeth. Ten hlavní důvod, proč je to hloupý, je, že takové charaktery nemluví. Když se tímhle vrátím k článku, kde vývojáři údajně tvrdí, že tohle je nejlepší varianta hororu, jedině takhle se hráč nejvíce ztotožní s hlavní postavou a zažije největší běsy a děsy, vnucují mi jejich myšlenku, že hlavní postava jsem já a mám si asi připadat jako debil, který nemá osobnost, protože tam jen čumím a mlčím. Tohle mě přece oddálí od ztotožnění, když se ze mě stává povislé prso, které se zhoupne tím směrem, kam do něj cvrnknu, bezhlesně, bez odpovědi, bez charakteru, jako neforemná hmota. :D

Mimochodem, myslím si, že kdo se více vžije do her, které jsou FP, mají nějakou poruchu osobnosti, když si myslí, že tam jsou oni. Popřemýšlej nad tím kolik lidí z tvého okolí by na to sedělo. :D

Poslední část.
Dobře, změním svůj slovník, když je zde taková háklivost na vulgarismy. "Layers of Fear je nedobrá hra."; "Tunelové vidění kazí zážitek vlivem povrchního vykreslení scény a stává se nudou ve všech směrech."

@ZvacA: Za takový text budeš zde milován. :D
Ale. Proč tedy neudělali novou IP? Protože chtějí lhát lidem. Jinak už naprosto nerozumím tomu, proč udržují klasické RE v podobě remasterů a oznámených remaků, proč udržují akční složku RE typu Dumbrella Corps a teď se snaží zalíbit další skupině odrostlé na nehororových 1st person walking simulátorech, které skutečně nejsou děsivé, jen jsou zpopularizováné let's play videi na youtube díky přehnaným reakcím těch osob, které to hrají. Proto si ostatní myslí, že je to děsivé. Nemají vlastní osobnost na základě postupující digitální demence a přejímají chování druhých. To je ten celý humbuk okolo nehororových 1st person simulátorech chůze a neinterakce a lacinosti. A všiml jsem si, že snad žádná z těchle nehororových her nemá atmosféru tvořenou zvukem a hudbou jako to mívalo Silent Hill. Jen takovej dodatek.

tomylee007@seznam.cz
tomylee007@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou zas řeči xD P.T. (Silent Hills)?? xD. A jak to bylo parádní demo, jsem ho nemohl dohrát do konce bych se asi zbláznil! xD. Atmosféra by se dala krájet motorovou pilou a to že se to naprosto lišilo od původních dílů mi fakt nevadilo spíše na opak :-)! a asi jsem nebyl sám xD.

Bloodwer@gmail.com
Bloodwer@gmail.com
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

som si myslel že len Slováci majú tie trápne narážky ohľadom plienok pri každej čo i len trochu hovorovej hre....mimochodom demo bolo super a normálne ma ten vývoj prekvapil, hry od RE som takmer vôbec nehrával poznám ich len úplne okrajovo ale toto sa mi pozdáva....

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pedrox: +1 Naprostý souhlas.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě mě napadla jedna věc, která je pro mě osobně stěžejní. Neměli to pojmenovat Resident Evil s číslovkou 7. Mohli udělat další odnož a provokativně ji pojmenovat, jak jsem právě vymyslel, např. Prime Evil. Myslím, že by to sedělo dobře, aspoň by nevznikali bouře mezi fanoušky, kvůli vzájemnému neporozumění skrze text.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: +1

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 05:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Neboj, Země je střed vesmíru. Toho pozorovatelného :D

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle hra má být především o omezeném místě v inventáři, item boxu, kytkách a jejich kombinací pro léčení, klíčích, uzamčených dveřích a touze jít dál, o strachu v chodbách kde nevidíte za roh, o podzemní laboratoři, o děsivém tyranovi na konci hry, a to nejdůležitější je pak third person pohled na hlavní hrdinku jako je Jill, Claire, Ada a jejich partáka Leona, Chrise. Šestka byl krok vedle, myslím, že už tady bylo dost těch omylů a slibů. Fakt bych si přál normálního Residenta. Tohle bude určitě dobrá hra, ale nevím proč to musí být Resident Evil, protože ten má být tím čím vždy byl. Bohužel po vzoru předešlé hry, podlehl komerci a stal se tím, co hráči zrovna chtějí ale co hře příliš nesedí. Škoda, doufám, že dají hráči CAPCOMu pořádný plivanec do obličeje v podobě nezájmu o tuto hru.

ZvacA
ZvacA
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není třeba si namlouvat, že potřeby pro VR zde sehrály velkou roli, ale zároveň věřím, že i tento zvolený koncept má potenciál i pro tuto sérii. To co se může nabízet akční adventurou se statickými kamerami, může z hlediska herního zážitku zajímavě suplovat i tento pohled. Demo Silent Hills (a nejen ono v rámci videoher, ale třeba i filmy takto točené) dokázaly, že i pohled z vlastních očí může co do budování atmosféry a napětí působícího na hráče/diváka fungovat neméně skvěle, obzvlášť je-li zpracování opravdu solidní. A speciálně v žánru survival hororů má tímto tohle rozhodně své místo. Může se to klasicky sice zazdít systémem až přílišným nasazováním laciných lekaček a ne vhodně zvolených naskriptovaných momentů než promyšleným přístupem jak pracovat s hráčovými smysly (avšak opakující se bububu skripty, které už nějak extra nepřekvapily při opakovaném hraní mají koneckonců i původní RE hry), ale podaří-li se to, znovu si odnýst z průchodu hrou i ten mrazivý pocit nejistoty z věcí příštích, na to se osobně těším. To podle mého je věc, která posledním dílům navzdory tomu, jak mi nevadí je hrát, i vzhledem k žánru ke kterému se chce série hlásit, citelně chyběla a pokud Capcom chce s touto značkou, pro kterou byla hororová atmosféra neméně důležitou součástí do těchto vod zabrousit (třebaže už ne nějak přímo originálně), tak ať se klidně o to pokusí. Já se výsledkem, byť sebevíc něco kopírujícího, nechám v případě této série zase mile rád překvapit.

Přestože se udává, že E3 demo nebyl výřez z výsledné hry, jako spíše šlo jen o představení konceptu, i z toho mála mi to znovu připomnělo původní myšlenku Resident evil her i žánr survival hororu obecně. S motáním, objevováním, sbíráním předmětů a řešení pomocí nich puzzlů i celkovým průchodem neznámým prostředím, ze kterého jde různými naskriptovanými fígly, ale i obyčejnou vlastní fantazií vycítit jak je vůči vám nepřátelské a ve kterém, nevíte co můžete za dveřmi očekávat, tak přesně tohle si dovolím tvrdit tam bylo. To vše doprovázené tématikou strachu a napětí. Nepotřebuju se v tomto případě dívat na boky nebo zadky nějakého známého charakteru, za nějž podle slov vývojářů nejenže se stejně nebude hrát (neznamená to, že by se nemohli ve hře jako protagonisté objevit), ale ani vlastní pohled zase tak nebrání tomu, aby nebylo možné cokoliv vnímat. Hrajete jen za postavu, se kterou sledujete dění z vlastního pohledu a hrajete tak především taky za sebe. Kde je v tomto věda?

horysu@centrum.cz
horysu@centrum.cz
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dneska je trend dělat horory s pohledem první kamery. Efekt strachu tak možná působí, ale zabijí spojení s hlavní postavou a to u RE vždycky fungovalo. Takhle budu mít pocit, že hraju cokoli, jen ne RE.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lžou a mám pravdu, jinak by nedělali remake RE2. 1st person horory nejsou pro mě strašidelné. VR jsem nezkoušel, ale nevím, co by na tom změnil. Já si uvědomuji sám sebe a vím, že sedím u sebe doma, proč bych měl mít nahnáno z něčeho, co se mi promítá přímo před oči, když mě to izoluje od příběhu. Úplně jiné, než když kontroluji postavu ve 3rd person a vidím její osobnost, vidím blížící se nebezpečí, vidím vyprávění příběhu skrze charaktery, vidím jak je zraněná (odkazuji na klasické - nejlepší RE). Já nejsem ta postava, já sleduji něčí příběh jako v knize, jako ve filmu. 1st person horor nemá žádný charakter a když se mi snaží vnutit, že jím jsem já, tak mi to nedává smysl, protože jak jsem se zmínil na začátku: "Já vím, že sedím doma." Nejsem cvok, abych si myslel, že jsem jinde.
Už by to VR mohlo zapadnout jako Umbrella Corps. :D

_pedrox_
_pedrox_
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolútne nesúhlasím s ich tvrdením, že len pri 1st-person view sa plne stotožním s hlavnou postavou a budem sa báť. Ano, môže to pridať na atmosfére, ale tá sa dá takisto velmi jednoducho pokaziť lacnými "bu-bu" momentami a keď si spomeniem na Silent Hill 2, 3, 4, alebo z poslednej doby hlavne DLCčka k TEW, tak nemám pocit, že by mi tam chýbal des alebo napätie. Práve naopak! Takže určite to neni o tom, akú kameru si vyberú, ale skôr aký typ hororu majú prichystaný v šuflíku...

Neznamená to ale, že by som so zmenou v RE sérii nesúhlasil. Naopak, RE7 demo sa mi páčilo a prešiel som ho niekolkokrát. Len sa mi nepáčia tie tvrdenia vývojárov, ktoré používajú ako sa im zrovna hodí. Máme v móde FP horory a Outlasty sa dobre predávajú, tak budeme teraz tvrdiť, že jedine tak si užijete kvalitný horor. Čo je samozrejme blbosť.

tomylee007@seznam.cz
tomylee007@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 6. 2016 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je fakt parádní~~ , konečně nějaká změna~~. Paráda.

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 19 Level 19
Hlavní platforma: PC
29. 6. 2016 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Hlavně už prosím žádné Umbrella Corps."

A kdepak je recenze, která by vysvětlila nebo podpořila toto tvrzení?

prso
prso
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Tvůj hlavní argument z prvního příspěvku byl, že 1st person (FP) horory nejsou strašidelný, páč si uvědomuješ, že sedíš doma. Že ti hra nutí, že jseš ta postava, a to ti nedává smysl, páč prakticky nevidíš nikoho, za koho by ses moh „bát“. To je ve zkratce.
Snad v každý FP hře jseš nějakej charakter, kterej má ňáký příběhový pozadí. Ztotožnění se s hlavní postavou neznamená, že se z ní stane TseruMaru. V LoF jsem hrál za malíře, ne za sebe. Takže to nedává smysl jenom tobě, FP je pouze změna perspektivy. I FP hry maj vyprávění příběhu, charaktery, blížící se nebezpečí, zranění blabla...
Jestli je FP pohled strašidelnější, je samozřejmě diskutabilní a liší se to od hráčů. Já si to třeba taky nemyslim, bál jsem se víc u Silent Hillu než u LoF. Já prostě poukázal na to, že sis to vysvětlil až moc po svym.
@Mitsurugi měl pěknou připomínku o tom, že Země je středem pozorovatelnýho vesmíru. Tvý příspěvky mi jí trochu připomínaj. Každej tvůj subjektivní výrok má normativní formu: "Lžou a mám pravdu...", "Layers of Fear je sračka", "tunelové vidění je opruz" - tohle číst je opruz.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Tohle se ti evidentně nepovedlo. :D A očividně jsi to nepochopil. Pointa pro ty jednodušší je, že 1st person pohled není strašidelnější, je možná tak strašnější, protože nedává smysl, ale snaží se o to. Bohužel tunelové vidění je opruz. Pohled 1. osoby, která je třetí v páru. Dokud nebude mít "1st person" periferní vidění je všechno 1st person sračka. Layers of Fear je sračka.
Mimochodem vzbuzuje VR pocit periferního vidění?
To bych měl zkusit, ale RE7 už to nezachrání. Bude to sračka s nulovou znovuhratelností a ještě větším scriptem. Tenhle nový typ her je tak strašně lacinej na výrobu.
P.T. byl kupodivu dobrej, možná to bylo tím jak malý vlastně byl. Na tom by nešla postavit 10h hra.

prso
prso
Level 1 Level 1
29. 6. 2016 05:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Počkat, počkat, ty mi chceš říct, že když jsem hrál nedávno Layers of Fear, tak jsem ve skutečnosti nechodil v tom baráku?? Že jsem seděl doma? Pche, to jsou mi ňáký kacířský řeči. Ještě mi řekni, že Země neni středem vesmíru...

Reklama
Reklama