@Masarkavtrenyrkach: Bayo je extravagantní titul a stejně tak vyžaduje extravagantní přístup na extravagantní platformy. Komerční platformy ať si nechají stále a znovu mrtvé ubohé DMC v HD kolekci na PS4... :D
@Ocelotr2.0: Osobně si myslím, že DkS2 je z Dark Souls trilogie nejlepší.
Vlastně mě rozčiluje, že raději remasterují DkS, aby měli všechny díly na PS4 a ždímali z toho peníze, namísto toho, aby lidem zkusili nabídnout něco odlišného, potenciálně nevýdělečného jako DeS remaster. Hnusná kalkulace.
Takže se to bude odehrávat před dvojkou? To by jsme mohli dostat luxusní zážitek jako v případě MGSV, který taky navazoval na nejstupidnější díl a bral si z něj mnohé. :D
@Ocelotr2.0: Poslední díl se jmenuje DmC... a ne DMC a je dobře, že pokračování naštěstí nebude.
Shinji Mikami dělal leda tak hovno. Je to jediný díl, který dělal Hideki Kamyia (Resident Evil 2) a neuvěřitelně na něj navázal vyšším levelem H&S v podobě Bayonetty.
@Mitsurugi: Přesně, otevřenější svět je chyba, nebude to odsejpat ani ve story, čili špatné pro H&S.
@neko10: Gestalt a Replicant jsou totožný, ne? Rozdíl je v bratrovi a otci. A papa Nier mně přijde jako unikátní postava. Takhle starej kořen s tak výborným tónem hlasu se ve hrách nevidí, a co všechno dělá pro dceru. Bro by byl asi taky výbornej na 1. zkušenost, ale jaksi lokalizace. :D
Drakengard toho zas tolik nemá společnýho přece, ale je to úplně jinej level úchylný šílenosti. Drag-on Dragoon FTW. ;)
Každý zdravě uvažující člověk musí být zastáncem názoru: "Bloodborne 2 NE!" Už jen ten název je stupidní více než dost. DkS' se zahubily samy. Remaster DeS ať si klidně udělají, ale je to bezvýznamné a něco jako DeS 2 by byla chyba.
Téma Aztéků si nedokážu moc představit, ale vzhledem k jejich hrám se stísněnými a depresivními pocity a mystickým světem, by mohlo být aztécké zasazení plné psyhicky pokroucených obřadů a rituálů až k úrovni mimozemských ras. Myslím si tedy, že by to klidně mohla být pravda a pokud jde o způsoby boje, jsem toho názoru, že to nemůže být vše.
"Countertrolling" Jsem ani netušil, že něco tak zbytečného může mít vlastní termín. :D Asi už jsem starej... jak Vanquish. Mě baví obě skupiny, protože ani nechápou, co tvrdí. Nejtupější jsou zastánci jednosměrní. :D
Já jako jediný, kdo tady ještě drží téma mezi "countertrollingcampery", si říkám, jestli není snazší hodit patch na zamčení FPS na původních 30, než řešit takovou chybu, aby byla hra provozuschopná. je to vydání rozbité hry. Zase shit (zase PC no "troll" ). Take it easy. ;)
@digmen: @Mitsurugi: Tohle je docela smutný pohled na hodnocení lidí. Takže se zase ukazuje, že člověk je posuzován podle jediné chyby a zapomenou se veškeré zásluhy, co dotyčný dokázal.
Mimochodem nechápu, proč by jste se měli zajímat o tituly, o kterých je předem jasné, že budou stát za nic, už jen to z jaké předlohy vycházejí. Navíc to jsou adaptace něčeho. Očekávání nula, zklamání nula, spokojenost 100%.
Ještě jednou @digmen: Promiň, netušil jsem, že jsi to hrál, viděl, byl součástí vývoje, když asi víš jaké to mělo celé být.
A jen takový dodatek. Řekl bych, že tady šlo o jméno Hideki Kamiya v čele, kterého už nedokážete ničím zpochybnit. Pokud tedy víte, kdo to je, asi se hned zastydíte a rázem si uvědomíte, že Microsoft se svým Xboxem a celou plejádou her a hráčů nepochopil a nemohl být připraven na někoho jako on. Nejsem žádný hater. Ale pocit, že by Xbox někdy chrlil něco originální, chybí. U PS4 už také, ta má akorát výhodu starých ikonických jmen, která je už dnes pomalu stírána. Dominantní pozice je možná určena trhem, ale do historie, srdcí a pamětí se vpisují jednotlivci. Ne žádné jalové produkty trendu. Tedy opakuji na Kamiyu v čele nebyli připraveni, nechápali to. Přilišné vybočení z trendu=byznysu=jalovitosti/nanicovatosti=dominance. (Přitom něco originálního by Xbox potřeboval jako sůl, i když nevím, kdo na Xboxu hraje, asi jen amíci, tak ti to nepotřebujou. :D )
@Corvus von Corax: Zajímavé. To asi budu chtít, pokud to bude casual jak trojka. Ty ostatní předělané hry dopadly dobře? Nehrál jsem jejich vylepšené verze.
Hra vyšla už před několika týdny v Japonsku, jak se píše v novince. Z toho lze usuzovat, že je cílena především na tamnější publikum, narozdíl od Resident Evil 7, kde tomu bylo naopak. A časová prodleva mezi vydáním v Americe, Evropě a následně na PC není natolik markantní. Myslím, že od samotné redakce Hrej.cz jsem v hpodu zaslech důležitost 1. týdne prodejů. Takže z výše zmíněných informací vyvstává úvaha, že vydání na PC po tom 1. týdnu od konzolí a použití Denuva není bráno až zas tak vážně. Jednoduše bych se odvážil říci, že se neočekává tak velký zájem od PC komunity o Nier: Automata. Ale možná zvážili použití Denuva, jen tak pro jistotu, až na poslední chvíli právě po (ne)čekaném úspěchu. Samozřejmě to jsou pouze moje domněnky, nemám totiž představu zabudování takových ochran do her vůči časové náročnosti.
Ale trailer suprovej a ten gameplay, mhhhh, člověk se od toho nemůže odtrhnout. Jak jen Platinum Games zvládá takovou dokonalost.
Pokud to bude někdo číst: Recenze na Hrej.cz vyjde zítra? Předpokládám, že to dostal do vínku Pavel Makal a to je profík, který dokáže vstřebat hloubku takového titulu a určitě je z toho nadšenej a v úžasu. :D
Taky musíme brát v potaz, že ne všichni musí být nutně připojeni k netu.
No a když jsem se díval před pár dny na statistiky, tak konkrétně dveře byly na 67% otevřené. To například nechápu, proč je vůbec někdo zavírá, asi nějakej návyk z Outlast her? A je to zbytečné.
No a všem se musím omluvit, protože hrál jsem a je to perfektní. Moje nepříznivé řeči mířili na demo. V demu, než tam dali zbraně, to byl ale strašnej shit.
Přesně jak jsem kdysi tvrdil. Posranej MicroSoft a jeho problém Scalebound se bude házet na hlavu PlatinumGames Inc. Děkuji za stvrzení.
Remake Niera nechceme. Změnit gameplay původní hry by bylo nemyslitelné, má svoje tempo a svůj fádní soubojový systém. Jakákoliv rychlost od PGInc. bude rušivým elementem. Zkazí způsob vyprávění.
Automatě se dařilo lépe a přitom na Nier vůbec nemá. Gameplay vs všechen zbytek? To bohužel nestačí.
Bez Yoko Tara ať ani nepokoušej pokračování, prosím. Jeho mentální destrukci nelze napodobit nikým jiným. Aspoň zatím jsem to nikde jinde neviděl. Má svůj styl.
@Mitsurugi: Přesně tak, jen jakoby. :D Chtěl bych totiž zamezit chvástajícím skupinám v samotném chvástání, aby se staly prozíravější a inteligentnější. Něco takového nejde dokázat jinak, než si připustit chybu. Člověk je pak hned uvědomělejší a tím pádem věcně správnější. No nic.
Téma, téma, téma. Tenhle zdánlivý nedostatek s portem by mohli využít ve svůj prospěch a pojmenovat to PC Definitive Edition - obsaženy nové obtížnosti, o kterých si mohly konzolové verze nechat zdát. :D Vanquish mám rád.
Sorry za off topic. Nevíte někdo, jak rychle prolomili Nier: Automata, o kterým se myslím zde psalo, že bude taktéž používat Denuvo? Po vydání hry jsem jaksi nesledoval celosvětové dění, nemám tedy potuchy, zda-li o tom Hrej.cz psali.
@_Gabriel: O dvojce víme, že je špatná. :D Jako celek na mě zapůsobil více DeS než DkS. Když jsi vytáhl pouze tu grafiku, tak to bylo asi tím jak je DeS rozmazanej. :D V DkS jsem měl rád dílčí operace postupování dál a dál, ale celek jsem tam neviděl. Stejně je win BB s bossy, hudbou, atd... vlastně je casual, škoda. :D
@Ocelotr2.0: Nevšiml jsem si radikálního editu v 15:17 S level designem souhlasím, ale ten svět nalepených lokací, i když někdy velmi dobrých, už pak nedává smysl. A celkové pojetí u mě vyhrává DeS, protože to byla mnohem větší mystérie. A Nexus musel milovat každej. :) Samozřejmě jen konzultujeme o osobních preferencích, protože pouze DeS i DkS (a BB) jsou na jiné úrovni videoherního zážitku. A ano, to se týká i DkS2, který mě pouze bavil, i když je špatný, a dokonce DkS3, nad kterým lze pouze komerčně mávnout rukou, jenž oba nespadají do vrcholného poznání.
P.S. Opravdu se dá vytvořit spojení slov obsahující pád a vrchol... ? :D
Já jsem CEMU nezkoušel, ale zaregistroval jsem nějaké problémy se zvukem a pak se stíny, tak jsem jen chtěl vědět, jestli už to má konkrétní verze v cajku. U Bayonetty...* *Edit (pozn. a.) :D
@Ocelotr2.0: Jo takhle. To mi ani nedošlo, že DeS je vlastně exkluzivita. :D Ale když to dělají pozpátku, zdá se, mohl by nakonec vyjít i DeS, třeba jako další zakázka pro BluePoint, když SotC maj hotový.