Příliš velké sousto. Studio TeamKill Media vysvětluje, proč odpískalo PS4 verzi střílečky Quantum Error
Studio TeamKill Media dle původních plánů chtělo naservírovat Quantum Error i majitelům konzolí PlayStation 4, nakonec se ale rozhodlo, že se do portu vůbec pouštět nebude. Nyní se dozvídáme, proč se tak stalo.
- Micah Jones nastínil, proč Quantum Error nedorazí na PS4
- S portem by bylo příliš mnoho práce, šlo by o kompletní předělávku
- Autoři se nyní soustředí na přípravu verzí pro PC a Xbox Series
K odpískanému portu se vyjádřil spoluzakladatel studia Micah Jones v rozhovoru pro magazín Gaming Bolt. Verze pro PlayStation 4 by podle něj vyžadovala obrovské množství práce, jelikož by se studio muselo pustit do kompletní předělávky.
Jeden příklad za všechny – autoři by hru museli „obohatit” o nejméně 150 načítacích obrazovek, které v PS5 verzi vůbec nejsou. Dále by chybělo globální osvětlení, což by významně zacloumalo s grafikou. Vývojáři by museli přepracovat nespočet assetů, na přetřes by přišly i souboje s bossy kvůli optimalizaci načítání. A hra by si nakonec na disku paradoxně ukousla více volného místa.
„Pro PS4 byly vytvořeny úžasné a krásné hry, ale to je právě ono – byly vytvořeny pro PS4. Nemohli jsme věci jen tak vypnout a mít verzi pro minulou generaci,” prohlásil, přičemž dodal, že by příprava portu vyžadovala obrovské množství času a zapojení početného týmu. A to si studio bohužel nemůže dovolit.
Quantum Error bude k dispozici od 3. listopadu na konzoli PlayStation 5. Chystají se také verze pro PC a konzole Xbox Series, ty jsou však zatím bez termínu vydání.