Prey přináší inspiraci stylem art deco
Reboot pokračování Prey a de facto i celkový restart značky s sebou nese mnoho novinek. Mezi ty na první pohled nejvýznamnější patří změna grafického stylu a inspirace směrem art deco. A jak toto spojení vlastně vzniklo, tak o tom již vypráví nová ukázka ze hry.
Ta je drobným pohledem do zákulisí vývoje a komentovanou procházkou základnou Talos I, kde se hra odehrává. O doprovodné vysvětlivky se stará tvůrce Raphael Colantonio, prezident a kreativní ředitel týmu Arkane Studios. Ten vypráví o světě, ve kterém se atentát na JFK nikdy neuskutečnil a oblíbený americký prezident si tak odkroutil celé volební období. Historie se tehdy vydala zcela odlišným směrem a Amerika se pod jeho vedením dala na cestu investic do vesmírného programu.
Základna Talos I byla díky tomu megakorporací jménem Transtar postavená již v roce 1960. V té době také báze převzala ze země tehdejší módu i architekturu (odtud právě ono art deco) a od té chvíle se již vyvíjela zejména po stránce technologické. To z této základny činí úžasnou podívanou a zároveň také něco, co stojí za pozornost i po stránce technologií. Posuďte sami, hra samotná vyjde na konzole a na PC nejdříve v příštím roce a s sebou přinese mimo jiné i zápasy za pomocí speciálních schopností.