Postmortem indie titulu Amnesia
I když zrovna neholdujete žánru hororovýc her, asi jste zaregistrovali existenci série Penumbra (minimálně prostřednictvím plných her na Level DVD) a jejího pokračovatele Amnesia: The Dark Descent. Vzhledem k tomu, že se stále ještě jedná o víceméně nezávislé projekty, tak se autoři nikterak neštítí hovořit o tom, jak jejich hry vznikaly. Thomas Grip ze studia Frictional Games dokonce vývoj Amnesie rozebral pro server IGN neskutečně podrobně.
A na samotný závěr se dokonce nechal slyšet, že již nyní pracují ve Frictionalu na novém projektu, který bychom mohli přivítat nejen na PC, ale rovněž na konzolích. To automaticky znamená, že k výtečným hodnocením Amnesie se přidaly i solidní prodeje. Pouhé pořízení devkitu pro Xbox 360 a PS3 je totiž zcela mimo možnosti finančně nezajištěného nezávislého týmu. Kompletní znění postmortemu (pochopitelně v angličtině) si můžete přečíst na IGN.