pokles-prodeje-her-maji-na-svedomi-pokracovani-a-x-te-dily
Novinka Pokles prodeje her mají na svědomí pokračování a x-té díly

Pokles prodeje her mají na svědomí pokračování a x-té díly

sleepless.

sleepless.

Reklama

Obchodníky prý letos nečeká příliš úspěšný zbytek roku. Na základě svých kdovíjak sestavených analýz to tvrdí analytici společnosti Wedbush Morgan Securities, kteří takto zareagovali na meziroční pokles prodeje her o několik málo procent.

Mnohem zajímavější než hra s několika málo procenty jsou důvody, které podle Wedbush Morgan Securities pokles prodejů zapříčinily - zapříčiní. Patří k nim například nedostatečné pokrytí poptávky po konzoli Xboxu 360, nebo údajná únava zákazníků z neustálého přísunu pokračování a absence originálních titulů. Jak k tomuto závěrů analytici výše zmíněné společnosti došli je záhadou. Rozhodně proti jejich záběru hovoří fakt, že zhruba prvních 40 míst na žebříčcích prodejnosti v USA i zemích Evropy je obsazeno druhými, třetími a čtvrtými a díly, nebo remaky. Originální titul člověk uvidí jen ztěží. Nanejvýše jeden, či dva v celé čtyřicítce!Pokud by byla pravda co analytici říkají, tak by se v žebříčcích prodejnosti objevovalo přeci jenom daleko větší množství originálních titulů. Těch sice nevychází mnoho, ale určitě jich zase není málo. Možná by stálo zato, aby některé společnosti zvážily svoji strategii vydávání největšího množství titulů před vánoci, kdy je trh evidentně přesycen a spoustě kvalitní her to zároveň nenapravitelně uškodí. Obzvláště pokud se jedná o originální titul. Ten v období vánoc snáz ujde pozornosti zákazníků a pak už bude mít jen malou šanci, že vydavatel povolí tvorbu pokračování. Co třeba přesunout vydání některých her na jaro, nebo třeba na léto kdy je obvykle k dispozici velmi málo titulů vyšší kvality? Kdepak, marketingová oddělení vydavatelských společností musí přeci nejlépe vědět, kdy je nejvhodnější termín vydání jejich titulu. Nebo, by to tak alespoň mělo být.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama