podrobne-info-o-multiplayeru-v-dark-messiah-of-m-m
Novinka Podrobné info o multiplayeru v Dark Messiah of M&M

Podrobné info o multiplayeru v Dark Messiah of M&M

sleepless.

sleepless.

26. 5. 2006 11:33
Reklama

Jak příznivci Might and Magic série jistě dávno vědí, tak chystaná FPS Dark Messiah of Might and Magic nabídne nejenom single, ale i multiplayer kampaň. Obě dvě části hry budou naprosto rovnocenné a oběma je věnována stejná pozornost co se vývoje týče. Každá část hry je totiž vyvíjena jiným týmem. Zatímco singleplayer mají na svědomí tvůrci z Arkane Studios, tak na multiplayeru pracuj Britové z Kuju Entertainment. A právě multiplayer si dnes trošku blíže představíme. Pro začátek máme pro všechny zvědavce informace o třídách/povoláních, jež jsou ve hře k dispozici.

Assassin – vrah je slaboch, který není vhodný pro souboje tváří v tvář. Je určen spíš pro neočekávané a smrtelné útoky ze stínu. Většina skillů assassina je tudíž orientovaná na stealth (neviditelnost, tichý pohyb), odolnost vůči jedům a stavění pastí.

Warrior – bojovník je silák určený pro na blízko. Warrior jde na nepřítele přímo s cílem zničit jej několika mocnými ranami. Bojovník je chráněn štítem a zvýšenou odolností. K jeho přednostem patří i rychlý pohyb.

Priest – kněz je slaboch určený spíše k obraně, podpoře spolubojovníků, nebo útokům z dálky s pomocí střelných zbraní a kouzel. Dokáže odhalit assassina a jeho pasti, umí léčit a používá kouzla zraňující soupeře delší dobu.

Mage – mág je také slaboch a útočí spíše zdálky. Dokáže zranit více soupeřů naráz s pomocí kouzel, jež pokrývají větší plochu. Učí se nová kouzla.

Archer – lučištník je předurčen k boji z dálky. Příslušník této třídy dokáže přesně mířeným úderem způsobit jednomu nepříteli velmi vážná zranění, spíše však smrt. Dokáže zoomovat, rychle nabíjet a časem zvládne i více (méně přesných) střel naráz.

Multiplayer část Dark Messiah of Might and Magic nabídne celou řadu klasických multiplayer módů včetně Deathmatche i Team Deathmatche. Jádrem celého multiplayeru je však Warfare Battle mód, v němž jde o bitvy dvou týmu o 16 hráčích, jejichž členové mají k dispozici 5 výše popsaných tříd. Každý tým se přitom v rámci jednoho kola snaží o dobytí a obsazení nepřátelského hradu, za současného bránění hradu vlastního. Každá multiplayer kampaň se skládá z řady takových kol, přičemž výsledek každého kola ovlivňuje situaci na začátku kola dalšího.

Představit si to lze jako hru o přetahovanou. S každým vítězství a dobytím hradu se daná strana posune hlouběji do nepřátelského území, dokud nepadne poslední hrad. Fígl je v tom, že čím hlouběji na území nepřítele se bojuje, tím bytelnější je opevnění hradu. Každý hráč, který se v rámci týmu účastní samostatných multiplayer bojů i kampaně díky získaným zkušenostem leveluje, což mu vynáší nové schopnosti. Pro každou třídu je přitom v multiplayeru k dispozici schopností 15. To by bylo o multiplayeru v Dark Messiah of Might and Magic pro tuto chvíli všechno. Ostatně už letos v září si jej všichni zájemci vyzkouší na vlastní kůži. Zatím jsou k dispozici multiplayer obrázky a artworky v naší galerii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama